grr hahaha nee maar het is irritant voor een meisje zijn we er helemaal uit 1 naam en thats it. maar goed als ik vriend moet geloven word het een jongen haha (ik heb nu alle symptomen die ik bij zoon ook had en bij dochter niet) maar een jongens naam blijft dus uit. ik zoek dus een leuke korte naam (max 2 lettergrepen) passen bij de andere 2. zijn hier namen wonders die me kunnen helpen?
Lars? Ehh.. Ik vind het moeilijk want volgens mij hebben we met jongensnamen nogal een andere smaak Tobin vind ik erg leuk (zo zou ons kindje heten als het een jongen was geweest) of Logan, Liam, Noah.
Hier ook.. Genoeg leuke meisjes namen, maar jongensnamen ho maar.. Ik had wel wat, maar de man was het nergens mee eens.
jongensnamen vind ik ook erg moeilijk. blij dat ik 2 meiden heb ghihi. maar ik zou als ik een zoon zou krijgen denk ik gaan voor Ivo of Hugo
Met 13 weken al zoveel stress..... wij hebben pas met 34 weken (eerste) en 37 weken (tweede) de uiteindelijke namen besloten. maar het is inderdaad vreselijk lastig. We hebben altijd gedacht redelijk dezelfde smaak te hebben qua namen..... uiteindelijk werd het dus nog knap lastig.
ook wij hadden het moeilijk met de namen uitkiezen. ik ben zwanger van onze vierde, we hebben al 2 jongens en 1 meisje, we hadden dan ook vooral moeite met het uitkiezen van een jongensnaam. Maar gelukkig, we zijn klaar
Wij komen er ook totaal niet uit, hebben al een zoon met een toffe naam, we willen ook nog liever allemaal een andere voorletter, maar er beginnen erg veel leuke namen met M of J en dat zijn onze voorletters al! En man komt niet uit NL dus wat ik leuk vind kan in zijn taal stom klinken en andersom..... Ik baal ervan, wil gewoon DE naam snel vinden! Tobin trouwens erg leuk wat mij betreft, man is er niet wild van...
tobin word het echt niet vriend keek me echt aan van "jij spoort denk ik niet meer" Wie o Wie heeft DE naam voor ons hahaha