Wij hebben allerlei omderzoeken gehad maar alles is goed. Ze kunnen geen reden vinden waarom het elke keer misgaat. Loop nu in het emc op de afdeling Jonge Zwangerschappen en de gyn daar zei dat we dit konden proberen. Het is nog niet wetenschappelijk bewezen zei ze maar wij pakken alles aan wat maar zou kunnen helpen! Ik zou het alsik jou was aankaarten want baat het niet dan schaad het niet toch?! Degene die ik gebruik heet Lutinus. Progrsteron ondersteunt je baarmoeders.ijmvlies de 1e 12 weken, wat ik eruit begreep. Niet bij elke veouw maakt het lichaam zelf genoeg aan waardoor het vruchtje afgestoten kan worden.'dit moet ik wsl gebruiken tot week 12 of langer. Daarna neemt de placenta het over. En dank jullie wel! We durven hier nog niet echt blij te zijn.....
Hoi meid, Bij mij heeft utrogestan nooit geholpen helaas, maar ik ken genoeg vrouwen bij wie het wel heeft gewerkt, dus ik duim voor je dat je daar bij hoort! Wat je wel goed moet onthouden is dat je moet blijven testen als je utrogestan gebruikt. Progesteron is een hormoon en dat hormoon bootst zwangerschapssymptomen na en zorgt er voor dat een eventuele vroege miskraam niet doorbreekt. Kortom; je blijft denken dat je zwanger bent, blijft dus bollen opsteken en zo zit je in een cirkel. Heel veel succes! @biancamamav2: ze zijn er in ziekenhuizen geen fan van om progesteron te geven aan vrouwen die al kinderen hebben. Je lichaam heeft immers eerder bewezen zelf prima progesteron aan te maken. De kans is dus erg klein dat het daar nu aan ligt.
Gefeliciteerd!! hier heeft progesteron wel geholpen na 9 miskramen de 10de zwangerschap progesteron opgestoken 3x200 en nu een mooie zoon van 1.5 jaar