OMG!! heel even van me afschrijven... mijn menstruatie had afgelopen zondag moeten beginnen (dag 29 cyclus). is ALTIJD! precies optijd... en nu... nu wacht ik nog steeds, 4 DAGEN overtijd... en zwanger zijn kan eigenlijk niet want manlief is twee maanden weggeweest voor werk en ik ben in de twee maanden twee x ongesteld geweest...plus de zwangerschapstest (die ik toch maar uit pure frustratie heb gedaan) was zo wit als als wat... nu dus wachten wachten wachten... en baal want nu kan ik niet verder haha zo dat ben ik ff kwijt.... groetjes
Dat is vervelend Kiwi, ik had het in februari dit jaar ineens dat mijn cyclus het nodig vond 7 dagen langer dan normaal te duren. In september was de cyclus ineens 4 dagen korter. Het lichaam kan rare dingen doen, sterkte met wachten. Ik hoop dat je snel verder kunt. Leuk detail: Ik was na beide afwijkende cyclussen zwanger!
Haha, stiekem moet ik lachen om jouw bericht. Mag dat? Maar ik snap je frustratie. Wachten is gewoon niet tof! Hopelijk komt het snel! Is je man al wel weer thuis?
ja bedankt haha ! lach er maar mee ja hij is gelukkig weer thuis... maar ja mijn planning loopt helemaal in de war hihi... normaal ben ik het nooit, maar ben nu toch echt blij als ik ongi word...ook stom haha
ik ben ook aan het afwachten of er nog een bloeding komt. ik heb in juli mijn spiraal verwijdert daarna een cyclus gehad ven 27 dagen daarna 30 dagen en de laatste was 26 dagen. Ik had afgelopen dinsdag mijn menstruatie moeten hebben. wij zijn wel bezig voor een 3e kindje.
Ik heb al 2 dagen zwaar gevoel in mijn onderbuik. zo nu en dan wat krampen. ik heb wel altijd voor mijn menstruatie heel veel slijm verlies en nu helemaal niet. ik wacht nog even af.
Hi Marije! Ik lees dat je 4 dagen overtijd bent, of loopt je banner niet goed? Anders zou ik zeker een tesjte wagen.. Ik heb wel last van slijm, maar dat kunnen ook de restjes van manlief zijn van gisterenavond Wel een hele opgeblazen gevoel alsof ik heeeeeuuull veel gegeten heb, terwijl dat niet zo is.. En dan die steekjes dus. We gaan het zien..
hier nog steeds niets... 5 dagen overtijd... ik vind dit zo vreemd... stel dat ik toch zwanger ben ...dan ben ik dat dus al 10 - 12 weken... en bij de vorige zwangerschap was ik na 8 weken kei ziek, en kreeg ik supersnel een dikke buik...