Dochter 1 jaar opeens hees

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Feilo09, Oct 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi allemaal,

Mijn dochter is vandaag uit het niets opeens heel schor. Ze is niet verkouden of ziek, alleen hees. Klinkt echt zielig :(

Kan ik haar iets geven om dit te verlichten?

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dat had mijn dochter ook. Hou goed in de gaten of ze gaat hoesten en als het een rare (zeehongenhoest) hoest is, gelijk even naar de HA toe!
    Je kunt er verder niks aan doen trouwens...

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Wat zou het dan kunnen zijn in dat geval?
    Zal het goed in de gaten houden :)

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou ik wil je niet laten schrikken en het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar mijn dochter had dit ook en 3-4 dagen later had ze pseudokroep en een luchtweginfectie. Maar nogmaals, dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar als ze erg gaat hoesten en een piepende ademhaling krijgt moet je meteen naar de dokter...

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Volgens mij heerst het. Hier hebben 7 mensen in mijn omgeving zo ineens gehoest en last van hun stem gehad. Ik ook. Mijn zelfs al 3 weken, en hij heeft zelfs een longfoto moeten laten maken (waar overigens niets uitkwam) volgens de artsen is het een soort van luchtweginfectie. Maar bij mijn man duurt het erg lang nu hoor!

Finn heeft het trouwens ook gehad, en die kreeg op dag 3 ineens snot en nu wordt het minder.

6. lelie78

lelie78 Lid

Dec 1, 2010
    11
    0
    0
    Mijn zoontje van 2 was drie weken ook zomaar ineens hees. Daarbij ging hij hoesten (net een geluidje als een zeehond) en hij kreeg het benauwd. Je moet het zeker even goed in de gaten houden. Het kan inderdaad pseudokroep zijn. Bij een aanval vooral rustig blijven bij je dochter. Zonodig een zetpil geven.

7. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,889
    405
    83
    momenteel hoor je veel kinderen die pseudokroep hebben gehad de afgelopen 2 weken.

vrees dat het echt heerst dus inderdaad in de gaten houden!!!

Share This Page