Ik kan soms zo lachen om mijn zoon. En sta soms versteld hoe slim hij is. Hij gaat altijd huilen en als je hem optilt pakt hij mijn vingers en wil ik dat ik met hem ga lopen. Dat doet hij de hele dag. En als hij muziek hoort gaat hij echt swingen. Hij gaat van links naar rechts en als je hem vast hebt gaat hij springen. En wat voor slimme, grappige, lieve dingen heeft jullie kindje?
Hier ook eentje die het weekend ineens begon "te hupsen" in zijn kinderwagen toen hij harde muziek hoorde. Zo schattig! En diezelfde dag kreeg hij echt ineens door hoe hij aandacht kon trekken. We hadden visite en hij lag zijn fles te drinken op een gegeven moment had hij er genoeg van, duwde fles weg kwam omhoog en "keek om een hoekje" naar de visite. Hun lachte naar hem hij lachte terug, ging weer liggen dronk weer een paar slokjes en kwam weer overeind. Keek weer om een hoekje, kraaide wat, kreeg reactie terug en hij ging weer drinken. Vond het zó schattig en grappig, hij bleef ook maar door gaan... Mmm, wat heb ik toch een héérlijk kind!
Hij's nog maar een kleintje, maar ik vind het zooooo schattig als hij niest, dan komt er direct zo'n grinnik achteraan. Ook moest hij gisteren ineens spugen, doet ie' nooit, en een lol dat ie' had haha
Hier tijdens het brood eten tussen de middag. Komt meneer regelmatig naar voren gebogen om een kusje op zijn voorhoofd te ontvangen. En een lol dat hij dan heeft!
Meneer ligt altijd brabbelen naar zn powernep! Als wij de trap op komen begint ie te giegelen en als we de deur open doen.. Gilt ie het uit van de pret...en doet zn armpjes omhoog! Haha... zo lief!
Mijn zoontje kan soms in een deuk liggen om bepaalde woorden/zinnen die ik zeg. Heb ooit een filmpje geplaatst hier, toen moest ie zo lachen om het woordje poing. En pas geleden zei ik een zinnetje: Tinge Tinge Tinge, hoor de dieren zingen. Dat is een zinnetje van de vtech loopkar. En elke keer als ik dat zei lag hij helemaal in een deuk. En gisteren nog met het tellen van ballen, dan tel ik ze en dan ligt hij zo te schateren. Geen idee wat er dan zo grappig is, maar ik kom zelf ook niet meer bij van het lachen.
Romy, jouw zoontje is echt een lachebekje, echt lief! Lisa is een echte clown, dus we lachen wat af . Ze draait net zo lang rondjes totdat ze duizelig wordt en omvalt. Als je Lisa vraagt: zeg eens poes, dan zegt ze poes. Als je dan vraagt: zeg eens hond, dan zegt ze woef woef . Laatst bij mijn nichtje thuis sprong hun kat op het aanrecht, Lisa zat er met grote ogen naar te kijken, steekt vervolgens haar vingertje gebiedend in de lucht en zegt de hele tijd nee. Waarschijnlijk omdat ze zelf niet op de tafel mag en de kat dus ook niet . Lisa vindt het leuk om van dingen af te vallen, vandaag op het cb ook weer zo grappig, van het loopfietsje en het hobbelpaard vallen, ze steelt dan echt de show en geniet daar ook echt van. Als we aan tafel zitten en m'n man gaat wat achterover zitten met z'n armen achter zijn hoofd, dan doet Lisa dat ook. Vervolgens doet ze alles na wat hij doet, echt grappig.
Haha hij kan soms als een meissie gillen zo hard.. en als ik dan aan kom rennen omdat ik denk dat hij pijn heeft ofzo dan begint hij hard te lachen.. Sowieso een schaterlach a la zonnetje van de teletubbies vind ik schattig.. vooral als ik kiekeboe doe haha.
Wanneer hij zn fiepje in zn mond heeft en me aankijkt en dan begint ie 'KOI KOI KOI KOI KOI KOI' met een bigsmile. SMELT!
hihi wat sweet! Onze man doet ook echt van dingen dat je denkt,,ahhhh. zo ook, als ik van die bonk muziek opzet, gaat ie rondjes draaien en met z'n veotjes stampen haha.. of als ik zeg ,geef mama een kroel,pakt ie me heel stevig vast om me nek.. Hij heeft een grote tijgertje knuffel, en...daar knuffelt ie ook elke dag mee haha... en als ik zeg krijg papa een kus? dan loopt ie naar papa, en geeft tie met z'n mondje open en kusje...aaaahhh wat lief he hihi
die van mij is sinds deze week bezig met het kopieren van dingen die je met je mond kunt doen, ik krijg dus heel veel 'kusjes' (natte kleffe tongen) maar hij probeert ook zijn vader na te doen die blaast altijd 'mondscheten" of hoe noem je zoiets, op zijn buik tijdens het verschonen, en nu doet hij dat ook bij ons. Hij weet ook dat het op een bloot lichaamsdeel moet , mijn blote benen, papa's blote buik, maar dus nu ben ik dus ook de pineut als ik hem borstvoeding geef. beetje jammer dat hij het doet met een volle mond maar wel heel schattig (en hij is zo trots als het hem lukt ....)
Als mijn man een kusje geeft.. komt Andy ook altijd gelijk een dikke pakkerd geven! zo lief! Verder moet ikaltijd zo lachen als hij op Jack (ons hondje) zijn rug klopt zoals wij dat doen en :'Jek Braaaaa' erbij zegt! (Jack braaf dus ) Bij 'leuke' muziek gaat hij klappen en dansen.. house en Lady Gaga zijn zijn favoriet hahahaha En zijn 'verhalen vertellen' als hij bijv met papa op pad is geweest en thuis komt! geweldig!
Vorige week hoorde ik onze zoon zitten giechelen achter de stoel in de kamer. Ik bleef gewoon op de bank zitten en ineens zag ik nog net twee twinkelende oogjes boven de stoel uit steken. Toen ik terugkeek, ging hij weer gauw zitten, ondertussen hard lachend! Hij verstopt zich ook achter het gordijn, hij moet ondertussen al zo hard lachen, echt superschattig! Ik vind het zo'n leuk idee dat hij dus al echt grapjes aan het uithalen is.
whahaha te leuk dit. sommige dingen zie je al voor je. Onze dame heeft altijd als ze klaar is met poepen een rilling. Zo eentje waarbij haar hele lichaam even trilt. Dan weet ik dat ze klaar is. Echt super schattig.
Hier kruipt ze vaak naar de dvdspeler, kijkt ons aan, schudt 'nee' en drukt dan de dvdspeler aan (waardoor we ineens het scherm van de dvd hebben ipv nieuws etc). En ze vindt het geweldig om de beesten te voeren. Als we aan het eten zijn zitten de hond en 1 van de katten aan beide kanten naast haar stoel, en zij gaat vervolgens expres eten op de grond gooien en kijken hoe ze het opeten.
Ik ging de kleine gisteren naar bed brengen, hij sliep al bijna maar ik zette hem even op de grond omdat ik 2 muggen moest vangen. Half slaapdronken zat hij daar. Toen ik op de commode sloeg om de mug te pakken hoorde ik met toch een schaterlach. Echt hij lag he-le-maal in een deuk. Hij kwam echt niet meer bij en bleef aan de gang. Heb het gefilmd met mijn telefoon maar kan die filmpjes niet op internet zetten.
Mijn jongste dochter neemt een speelgoedtelefoon en houdt die aan haar oor om dan heeeeeeeel luid ' aaaalloooooo ' te roepen! wahahahahah is geweldig.
hahaha ja dat doet mijn zoon ook!! En daarna ruik je het gelijk Gisteren had hij voor het eerst griesmeelpudding gegeten. En toen had hij die rilling ook. Hij vond het een beetje vreemd geloof ik.