Hoi, Mijn dochter weegt 4250 gram en is 1 maand en 5 dagen oud, zei krijgt nutrilon omneo en drinkt per dag vanaf 750 - 900 het verschilt per dag soms loopt het op tot 980. Is dit teveel, en ze wilt meer dit heb ik aan de cb uitgelegd en zei dat ze last had van krampjes en heel erg gulzig drinkt en steeds meer wilt drinken. Ze hebben gezegt dat ik niet te warm de baby moet aankleden en de babykamer rond 15-18 graden moet zijn. Omdat zij het warm krijgt en krijgt dorst en daarom om meer voeding vraagt, kan het aan de warmte liggen? Mijn dochtertje heeft altijd na de fles krampjes ze krijgt 6 keer per dag fles 150ml en soms in de nacht laatste voeding 120/90c geef ik haar. Mag ik mijn dochter af en toe water/rooibosthee/camilethee/venkelthee geven en hoe vaak per dag hoeveel ml mag zij hiervan drinken per dag? Groetjes, ANGEL24
Hallo Angel, Je geeft aan dat je kindje gulzig drinkt, dat kan ook de oorzaak zijn van de krampjes en de honger. Je kunt kijken of je een kleinere speen kunt gebruiken. Het kruidvat heeft bijvoorbeeld spenen waar je zelf een klein gaatje in kunt maken. Je mag je kindje tussendoor wel rooibosthee geven, maar ik zou het beperken tot 20-30 ml per keer. Groeten Eveline