heeft iemand anders dit ook gehad? mijn kleine meid en ik zijn vandaag voor het eerst naar buiten gegaan, maar dit werd helaas een zeer kort stukje. ze vond haar muts zo vreselijk dat ze alleen maar huilde! Vanaf dag 1 vond ze het al niet fijn dat getrek aan de muts. Weten jullie nog alternatieven of tips? De volgende wandeling plan ik in ieder geval na een voeding, zodat ze wat minder wakker is.
wat voor muts heeft ze? Een strikmutsje wil nog weleens wat minder vervelend aanvoelen of gaan schuiven.
Kan ze zich goed op temperatuur houden? Hier nooit een muts nodig gehad hielden zich gelijk goed warm
Een vestje met capuchon zou ik dan doen. En dan een dekentje of lakentje bovenin en dat eventueel een stukje over het voorhoofdje leggen nog, evt pas als ze slaapt.
Hier was dat ook zo. Hij hoefde al gauw geen muts meer op omdat hij zichzelf goed op temperatuur kon houden. Als ik naar buiten ging dan altijd iets aan met capuchon.
Hier gelukkig een zomerkindje mét een flinke bos haar... Maar verder ook altijd een drama met die muts, de eerste periode. We hebben de muts dus al na een maand gecancelled en zijn overgestapt op vestjes met stoffen capuchon.
Vestje met capuchon? Als je kindje zich goed op temperatuur kan houden misschien gewoon geen muts of capuchon. Als je kindje in de bak ligt, met de kap omhoog, dan is het echt niet koud en komt er ook geen wind bij (iig niet in onze wagen).