huilen, huilen, huilen....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Madelief32, Sep 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madelief32

Madelief32 Actief lid

Jun 16, 2009
    196
    0
    0
    Tot een paar weken terug had ik een dochter uit een boekje! altijd vrolijk, slaapt wanneer het moet en lacht de hele dag. Nu heeft ze sinds een paar weken vreselijke 'tandjes-poep', huilt 's-avonds een uur voor ze in slaap valt (en 5x getroost is...). Ze slaapt nog 2x. Vandaag heb ik ze 1x laten slapen, en ze viel veel sneller in slaap.

Zou ze al aan 1x slapen toe zijn, of is het toch een sprongetje, tandjes en dergelijke? Ik vind het zo sneu al dat gemopper in bed.... Ik ben geen onervaren moeder, maar toch word ik bij de 2e wederom onzeker met dat gehuil.

2. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi, ik weet het niet, kan alleen mijn ervaring met je delen, en dat is dat ik het een beetje herken van mijn dochtertje, en die loopt sinds zaterdag. Ze was al wat brommeriger, en een kort lontje, maar dat heeft ze nu helemaal. Sinds zaterdag loopt ze los, en ik denk dat dta er echt mee te maken heeft. Ook komt er weer een tandje aan. Maar normaal is ze heel makkelijk met slapen gaan, en nu al twee dagen alleen maar huilen. Ze wordt ook heel boos als ze haar zin niet krijg, en als ik haar niet begrijp. Dus tja....ieder kindje is verschillend, maar misschien herken je hier iets in. Succes ermee.liefs vita

Share This Page