Pffff, moet even mijn ei kwijt hoor... onze zoon van 1,5 werd vorige week ziek, bleek, hangerig tot hij op een gegeven moment ontroostbaar bleef huilen en alleen nog maar om mama riep. Uiteindelijk zijn we met hem in het ziekenhuis beland. Het bleken zijn darmen te zijn, die als gevolg van een virusinfectie als een soort telescoop in elkaar geschoven waren wat hem heel veel pijn gaf.. Gelukkig is hij weer goed hersteld en nu weer thuis. Ik vond het erg heftig; om onze kleine man zo te zien, met hem in het ziekenhuis te slapen, te realiseren dat het ook anders had kunnen lopen, van onze kleine meid van 5 weken weg te zijn, hem nog niet goed te kunnen uitleggen wat er allemaal gebeurde.... Het moet allemaal nog een beetje bezinken denk ik..
ik weet er alles van helaas. Hier ook 2x een ziekenhuisopname gehad met de kleine meid. De eerste was ze erg ziek en heeft ze er ook 5 dagen gelegen. De tweede gelukkig maar een nachtje. Maar je krijgt er wel even een tik van. Je maakt je zorgen en ondanks dat ze weer beter zijn, denk je bij elk verhoginkje of koorts meteen weer, daar gaan we weer... Tenminste dat had ik. Het moet inderdaad even bezinken en zodra je ziet dat het super gaat met je kleintje, dan raak je dat gevoel echt wel weer kwijt. En praat erover. Het is niet niks en je schrikt je rot. Dan mag je best even van slag zijn! Veel sterkte!
Lief jullie reacties, bedankt! Het helpt natuurlijk ook niet dat hier nog wat hormonen gieren.. Vind het wel bijzonder dat je op het moment dat het allemaal gebeurt je als ouder gewoon doorbikkelt. Heb nachten maar 1,5 uur geslapen om hem te proberen te troosten en nu pas merk ik hoe moe ik eigenlijk ben @ frummeltje31; wat naar ook voor jou en jullie kleine meid en inderdaad, heel herkenbaar wat je schrijft. Gaat alles nu weer goed met haar? Fijn te weten dat die bezorgdheid weer slijt met de tijd. Kwam er vanochtend overigens achter dat hij nu ook nog de waterpokken heeft. Het ging rond op de creche en gelukkig maar dat hij in het ziekenhuis in de isolatie heeft gelegen....Hij is er helemaal niet ziek van nu, maar ga maar vast even wat mentholpoeder in huis halen!
ja hoor, het gaat weer super met haar! Lief dat je dat vraagt! We hadden ook niet verwacht dat ze zolang in het ziekenhuis zou liggen. Zij had toen de waterpokken met daarbovenop het rotavirus. Ze was echt heel erg ziek en wilde ook niet meer drinken en had geen plasluiers meer. De dokters complimenteerden ons dat we meteen alarm hebben geslagen en niet langer gewachten hadden. Gelukkig woonden wij naast het ziekenhuis, dus dat scheelde heel veel. Maar om je kleintje zo te zien (ze had een sonde ook nog eens), was wel heel erg. Dus ik weet hoe je je voelt. Komt echt weer goed, je mag anders ook pb-en hoor!!!