dochter (10 mnd) nauwelijks plasluiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luuz, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

ga je dan gewoon de melk aanbieden ??? flessen van 120+6 iedere 4 uur ??? of hoe moet je t doen

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vannacht elk geval paar keer wakker maken en fles aanbieden. Als ze die niet wil proberen om iets te geven wat ze ook lekker vindt (sap, ijs, desnoods ijsthee zonder prik) als ze maar drinkt. Maakt niet uit wat. En morgen net zo. Constant drinken of ijs aanbieden tot ze goed gaat drinken.
    Als we merken dat ze voor morgenmiddag suf word of hele hoge koorts krijgt dan moeten we gelijk bellen uiteraard.

3. happymama

achgerm. nou t zal vast goed komen met de ab .
    wat ik zou doen iig is een klacht indienen voor de ha
    volgende x als ik weg gestuurd word dien ik een klacht in als t erger blijkt .
    weet niet of ik t al gezegt had mijn zoontje 3x naar huis gestuurd toen ie 7 weken was en zaterdags uitgedroogd in t ziekenhuis .
    volgens de ha was t maar een verkoudheid niks aan t handje .
    eikels

4. happymama

En hoe is t vannacht gegaan?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vannacht heeft ze de fles geweigerd maar mn man zei net dat ze een goeie plasluier had.

6. happymama

ooohhh nou komt t toch nog goed en vanmorgen wel gedronken ?? is ze in je ogen ook wat opgeknapt ?

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Achteraf gezien was de plasluier toch niet zo geweldig. Hij had de luier nog niet eens afgedaan toen ie het zei. Ze drinkt wel beter gelukkig. Maar verder is ze nog steeds erg bleek met kringen onder de ogen. Vannacht heeft ze de fles geweigers maar heb haar nooit kunnen wakker maken voor een voeding dus had dat wel verwacht.
    Huilen doet ze nog steeds zonder tranen en mijn geboel zegt dat het nog steeds niet goed gaat. Tussen de middag bel ik de hap weer om te overleggen. Ze ligt nu lekker te slapen. Ze is niet zo onrustig meer als de afgelopen dagen gelukkig.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hopelijk knapt ze nu langzaam op, het heeft even de tijd nodig.
    Beterschap!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nu 2 flessen ruim 3kwart leeggedronken en tussendoor nog wat sap gehad. Ab lijkt aan te slaan. Uurtje geleden een mini plasluier gehad dus lijkt wat op te knappen gelukkig

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Net met een redelijk volle luier uit bed gehaald. Stonk wel enorm maar schijnt normaal te zijn zei de arts. Ze speelt weer volop en is weer lekker ondeugend. Steeds meer kleur op haar wangetkes dus het ergste lijkt voorbij te zijn. Zo weer een flesje en kijken hoe dat gaat :)

11. happymama

fijn dat t beter gaat na t weekend zal ze denk ik wel de oude zijn met haar kuurtje

Deel Deze Pagina