hoge koorts en dan weer laag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renaatje86, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo!!

Mijn zoontje heeft sinds dinsdag koorts, dinsdagavond was het 39.3 met een zetpil naar bed en niet te warm ingepakt. Woensdag ochtend 36 lekker in een warm bad geweest. Voor het middag slapen 36.4 en na het slapen 36.8 dus dat was weer goed dacht ik. Maar 's avonds was het 39.4 dus weer met een zetpil naar bed. Donderdag ochtend was het 38.8 en na een bad was het 37.8. 'S middags weer laag na het slapen 36.4. Gisteravond 37.9 dus geen zetpil. Vanochtend 37.8 voetenzak heeft hij 37.3/37.4 dus nog iets verhoging. Nou smste de oppas dat hij weer koorts heeft 38.8. Hij slaapt goed, drinkt goed alleen het eten is iets minder, hij is ook gewoon vrolijk.

Zou dit gewoon griep zijn of tanden/kiezen. Of beide. Vind het raar dat hij dan ineens heel laag zit met de temp en dan weer hoog iemand en idee? En hoelang kijk je dit aan voor je naar de ha gaat? Dit is ed 1ste X dat hij ziek is! Heeft al 8 tandjes en bij de meeste wel last gehad maar niet zo.

Groetjes Renate!!

2. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Lees nou net mijn verhaal terug en voetenzak moet gemiddeld zijn hihi handig zo'n telefoon!!:

3. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Niemand!?

4. misa

misa Niet meer actief

De kleintjes kunnen heel erg wisselende temperaturen hebben. Daarom ook goed uitkijken met zetpillen geven, daardoor kan het ook gaan schommelen.
    Ik hou vaak een dag of 3 a 4 aan voor ik de ha bel. Maar volg je gevoel!

5. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Thanx!! Ben ook geen fan van zetpillen. Hij had vanavond 39 en is zonder zetpil lekker gaan slapen.

6. happymama

happymama Niet meer actief

Dat hij geen last heeft gehad kan hij wel last hebben van de kiezen .hoop dat t onschuldig is...beterschap

7. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Bedankt! Hij heeft vandaag 37 dus weer goed zal misschien idd wel kiezen zijn!

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi hoi onze zoon An 2.5 heeft dit ook al 1.5 week gister werd ik op het werk door de oppas gebeld dat hij bijna 40 graden koorts had dus de dok gebeld en die zei kijk naar het kind..
    Als hij zich ellendig voelt geen hem een PCM maar dinsdag moet je verbetering zien.. De koord moesten we niet echt naar kijken meer naar het kindje zelf.. Ik was wel flink geschrokken en bezorgd

Deel Deze Pagina