Hai! Welke Smartgames is leuk voor een 7-jarige? De keuze is reuze, dus ik kan maar niet kiezen, haha. Fijn om te horen als iemand al ervaring heeft met een bepaald spel en of dat in de smaak valt, of juist niet.
Onze knul is jonger maar we hebben een aantal smart games. (Tweedehands) We hebben water world, die is best moeilijk Color code is leuk (verschillende platen op elkaar leggen om het juiste patroon te krijgen) maar op het platte dus moet bij je kind passen. Anti virus is ook plat, hij heeft hem nog niet geprobeerd maar zelf vond ik er weinig aan. Castle logic (te makkelijk voor een kind van 7) Zijn favoriet blijft roadblock! Jump in lijkt ons ook erg leuk en die is vanaf 7. Ook een betaalbare als je ze niet kunt vinden tweedehands. Dus onze aanrader blijft roadblock!
Jump’in is hier een succes. En IQ Candy. Op school hebben ze een spel met pinguins, vinden ze ook erg leuk.
Bedankt voor de reacties! De pinguins lijkt me idd ook leuk. En Roadblock. Jumpin was mij nog niet opgevallen, dus die ga ik eens bekijken, leuk! Castle Logix hebben we, maar die pakt ze niet zo vaak (meer).
Hier net jump'in gekregen voor onze 5-jarige. Erg leuk inderdaad. Ook voor de oudste en voor mezelf Anti-virus werd hier genoemd als niet zo leuk, maar die vind ik juist wel erg mooi. Moeilijker dan jump'in en penguins on ice, dus misschien nog even mee wachten. Maar voor iets ouder is ie heel gaaf. (maar ik ben dan ook een sucker voor vormgeving en tactiliteit)
anti virus was juist erg leuk hier! probeer die op de website van smart games en er zijn veel presentatie filmpjes. vergeet niet dat smart games niet de enige merk is van soort spelletjes. . think fun heb je, en nog eentje (weet ik even niet.) de leeftijd zegt weinig eigenlijk. ligt aan het kindje. penguens was de eerste smart game hier. ik zou samen met het kindje kiezen.