Hoi dames Mijn dochter bijt in alles wat ze tegenkomt. Ik denk tja een fase dat gaat wel over. Maar sinds kort bijt ze mij ook. Als ik haar optil wanneer ze ergens komt waar niet mag, bv naast de bank bij het tafeltje me decoratie, dan til ik haar op en bijt ze mij in mn schouder, nek of arm. Ze doet dit vaak wanneer ze boos is of ik haar "nee" zeg... heeft iemand dit ook meegemaakt? Iemand tips? Moet ik het negeren of er juist op reageren. Over enkele weken gaat ze naar het kinderdagverblijf. Ik hoop niet dat ze andere kindjes gaat bijten...
Ik heb van Nuby speciale tandenborstels voor de tandjes die geef ik haar als ze weer enorme bijtbehoefte heeft hier werkt het. Kv verkoopt ze zitten er 3 in
Goeie tip van die tandenborstel. Ik zal eens kijken of dat werkt. En bijtringen liggen er hier genoeg maar ze bijt in alles, behalve de bijtring haha.
Tja, hoort erbij, geef iets anders en wacht af tot het voorbij gaat. Als mijn dochter me bijt zeg ik wel duidelijk 'au!' en daar schrikt ze wel van. Maar meer dan dat kun je niet doen. Hier komen nu weer tanden door, dan bijt ze ook meer.