mijn dochter van 11 weken eet de laatste 3 dagen slecht en slaapt veel. ze eet om 7:30 fles van 100-120 12:30 fles van 80-100 17:30 fles van 80-100 22:30 fles van 100-120 ze krijgt dus te weinig, maar als ik tussendoor wil geven dan gaat ze heel hard huilen.. hoe zou t kunnen komen, hiervoor dronk ze gewoon goed. iemand ervaring mee?
Is het misschien de 12 weken sprong, gezien de leeftijd van je dochter? Kindjes kunnen dan juist wat minder drinken tijdens zo'n sprongetje. Mijn zoontje van 18 weken zit nu in zijn 19 weken sprongetje en drinkt ook minder dan gewoonlijk. Ik denk maar zo, als hij echt honger heeft dan hoor ik het wel. Succes!
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest omdat ik heel onzeker werd van het CB. Mijn kindje krijgt Bv, dus ik weet niet precies wat ze binnen krijgt. Maar nu ben ik laatst begonnen met het afbouwen van de Bv en mijn dochter dronk maar 80-100ml per keer, net als bij jou. Nu ben ik de Bv weer aan het opbouwen, dus voor mij geldt dat niet meer zo. Mijn huisarts zei wel: je kindje pakt wat hij nodig heeft. Heeft ie eerst meer gedronken, dan heeft ie nu minder nodig. Let op: voldoende plasluiers en met name alertheid bij het wakker zijn. Is je kindje de hele tijd suf, trek dan aan de bel en ga naar de huisarts. Mijn dochter slaapt nu ook ineens wat meer, ik vind het soms wel even lekker !
Hoe zwaar is je dochter? Ik vind dat ze wel erg weinig drinkt op dit moment. Mijn dochter is nu ook 11 weken en drinkt 5*175 ml. Das dus een enorm verschil. Hoe goed in de gaten of ze alert blijft en inderdaad voldoende plas heeft. Als je het niet vertrouwt gewoon CB of HA om raad vragen, daar zijn ze voor hoor. Succes!
nou mijn dochter is ook 11 weken en drinkt ook slechter/minder dan voorheen, maar ze heeft wel voldoende plasluiers en ontlasting om de dag Het verschilt echt per kindje wat ze willen drinken hoor, de ene persoon heeft toch ook meer honger dan de ander