Titel zegt het al! (ja ja ben er vroeg bij) Mijn man is dit jr precies jarig met zijn eerste vaderdag.. Veel cadeautjes dus dit jaar. Nu wil ik dus namens ons zoontje een "vaderdagcadeautje"geven en een klein verj cadeautje erbij. En dan van mezelf nog iets voor hem. Voor mezelf kom ik wel uit maar wat geef ik als vaderdagcadeautje namens mijn zoontje.. Las in een ander topic al iets over muismatten/mokken etc. bedrukken maar dat heeft met mijn man zn werk niet veel zin. Wilde iets unieks of juist iets grappigs geven.. Jullie leuke vaderdag tips? Bedankt alvast!
Misschien een afdruk van een handje of voetje? (je hebt van die kant en klare pakketjes daarvoor, of je doet het zelf met wat plakkaatverf of in klei drukken)
- Foto's doen het altijd goed: een mooie foto met I love papa / papa is the best truitje, klein fotootje van jou en de kleine in een sleutelhanger, boekje maken met verschillende foto's van papa met kindje en er dan steeds wat bij schrijven - Vaderdagskaart met daarin een mooie tekst/ gedicht namens de kleine met daarbij handafdrukje. - Tegen die tijd zijn er overigens hele leuke dingetjes te koop bij Expo, Xenos, Etos e.d. En natuurlijk moederdag eerst afwachten hihi....
Ik had voor vaderdag aan mijn vriend een kei gegeven waarop ik tycho zn handafdruk had gemaakt met plakkaatverf met de tekst "mijn papa is een kei" erbij. Die kei heb ik voor 2euro ofsow bij het tuincentrum gehaald. Ze hebben bij ons van die bakken staan met allerlei sierkeien in verschillende soorten en maten die je in de tuin enz kan leggen. xxx
Ik heb vorig jaar met vaderdag namens mijn buik (was toen nog zwanger) een papaset van Blond Amsterdam gedaan. Daar wordt nog dagelijks vol trots gebruik van gemaakt.
heb voor man zn verjaardag een fotoshoot laten doen van mij en dochter. ook heeft hij een gipsafdrukje van handje en voetje gekregen. je kan ook van die pasfoto boekjes kopen en daar mooie pappa moment foto's in doen. of een mooie kaart versturen via halmark.nl met een foto er op. ik denk al snel aan foto cadeautjes. heb voor mn broertje via koterkado een naamtag laten maken omdat hij ceremonie meester was op onze bruiloft. op de voorkant staat dan een foto en op de achterkant kan je nog een tekst schrijven. is misschien ook wel leuk. of het boek pap vertel eens... dan kan pappa leuke dingen op schrijven voor zoon later. veel succes er mee. en blijf nog ff mee lezen misschien komen er nog leuke tips voorbij.
Hier heeft papa voor zijn verjaardag van zijn dochter kaartjes voor de dierentuin gekregen. En ik eencollage met foto's.