Hallo allemaal, even een vraag want we worden een beetje ten einde raad. Ons zoontje van 5 maanden wordt ineens 's nachts wakker en zet het op een oorverdovend krijsen. Voorheen sliep hij altijd heel goed en als hij eens wakker werd, was dit met zijn tutje zo weer opgelost. Maar sinds een dag of vier wordt hij 'snachts wakker en huilt heel hard. In het begin gaf ik hem dan de fles maar die drinkt hij vervolgens niet op en 2 uur later weer hetzelfde. Nou weet ik niet wat hij heeft, hij heeft wel laatst ooronsteking gehad maar hiervoor heeft hij antibiotica gekregen en dit zou ver zijn. Tandjes zijn nog niet in aantocht, voor zover ik kan zien. wie o wie heeft hetzelfde of weet raad? groetjes
Vervelend. Mijn dochter was afgelopen week ook in de nachten hysterisch. Ze bleek pijn te hebben ( had trouwens ook de 6e ziekte ) en haar klieren waren in de nek opgezwollen en achter de oortjes ook. Ze had echt pijn. Even drinken en weer in bed leggen lukte echt niet!! Ze was gewoon hystersich, Als ik jou verhaal zo lees zou het me niets verbazen als hij toch nog last heeft van zijn oortjes. En tandjes wacht ik ook op. Zie ook nog niets, maar ze zitten er wel en kan ook gevoelig zijn. Ik zou echt denken aan pijn. Misschien een zetpilletje geven?
hier hetzelfde, bleek toch weer de oren te zijn, 2 dagen NA de antibiotica kuur :S Arme vent. Misschien toch even naar de huisarts? Succes ermee, Miek
mischien helpt een lapmje?! mischien te donker... en idd mischien pijn... ga even langs de ha zou ik zeggen..
Hier ook twee weken geleden een nacht of 4 á 5 ineens weer wakker geweest. Hij wilde alleen wel de fles en ging daarna weer slapen.... Maar misschien is het gewoon een sprongetje? Kan het zijn dat het te koud is op de kamer?
Mijn zoontje heeft hetzelfde,tussen kwart voor 5 en kwart over5 begint het meestal echt... sinds een week of wat... krijsen! ogen dicht.... bijna ontroostbaar...op een gegeven moment wiegend in bed bij mij op mijn borst en sh sh sh zeggen... dan valt hij weer in slaap... dan slaapt hij nog tot kwart over 8 meestal, ondertussen wel 4 5 keer nog hetzelfde.... weet echt niet wat het is.. lichtje boeit hem niet, want hij doet het dan ook... luier kan het ook niet zijn, tandjes idee werd mij gister door mijn kinderarts belachelijk gemaakt( die was in een pisbui en kreeg dus bij hem ook geen antwoord op deze slaapvraag)... ik word er wanhopig van.... arm ventje...