Hoi Meiden, Mijn dochter van 6 maanden laat tijdens elke voeding melk langs de speen lopen... Ik heb eerst de difrax geprobeerd met de S en later de M speen... Nu de avent (de oude versie) met een 2 speen en een 3 speen.. Ook de avent, nieuwe versie, geprobeerd maar er blijft melk langs lopen. Voeding verdikken met nutriton gaat niet omdat ze die niet verdraagt. Heb wel is een schepje rijstebloem erbij gedaan, maar dan blijft het toch... Heeft iemand DE tip??
Of de speen te groot,gat te groot of drinkt te snel/gulzig. Nu hij rustiger drinkt knoeit hij niet meer.misschien werkt een andere fles beter of de vorm van de speen.
het is ook met een kleinere maat speen... maar dan doet ze er ook bijna 3 kwartier over. dus die is dan echt te klein... lastig..
Hier was dat ook zo! Maar na gebruik van dr Brown's fles niet meer! Ideaal! Ik dik de voeding wel een klein beetje in.. lijfje moest daar inderdaad ook aan wennen maar gaat nu goed
Misschien kan je van Avent de Natural speen proberen. Een soort tepelspeen, die hapt wat makkelijker aan.
Mijn zoontje laat ook ontzettend veel melk lopen met de Avent flessen. De Difrax S-fles ging op zich oké, maar met de smalle Dr Brown's fles knoeit hij nauwelijks tot niet!
is toch niet zo'n ramp of het moet echt een halve fles zijn? ik noem dit soort dingen babyproblemen gaan vanzelf weer over mits ze goed drinkt en groeit zou ik daar niet wakker van liggen, onze zoon heeft het nooit gedaan onze dochter doet het ook niet heel erg veel