Hoi meiden, Kan iemand me helpen? Onze dochter van bijna 9 weken wil sinds een tijdje niet meer slapen in haar bedje tussen de een na laatste (18-19u) en laatste voeding (22-23u) Overdag is het geen probleem en heeft ze al een redelijk ritme. Alleen savonds lijkt het of ze gewoon graag bij ons wil zijn. We proberen het wel altijd maar ik laat haar ook niet over de zeik huilen. Zijn er meer die dit herkennen? Gaat dat vanzelf over en is dat een fase ofzo? En wat doen jullie? Ze gaan verder ook na de laatste fles zonder problemen slapen.
herkenbaar, bij borstvoeding noemen ze dit clusteren. Kindjes hebben nu eenmaal veel behoefte aan lichamelijk contact met mama/papa. Lekker aan toe geven, ervan genieten, dat deden wij.
Mijn dochter gaat nu pas sinds een week na een na laatste fles in bedje slapen (3,5 maand) heeft al die tijd op ons gewoond...eerlijk gezegd mis ik het nu al...dus ik zou zeggen lekker bij je nemen En genieten en kroelen!
Heel herkenbaar. Hier ook pas sinds 1.5 week dat we hem na de 1 na laatste voeding in bed kunnen leggen en nog lukt het soms een avondje niet en moeten we hem slapend wegleggen. Gaat steeds beter. Ik heb rond de 10 wkn ook een topic hierover geopend.
Herkenbaar. Onze jongste ging rond de 3 maanden pas naar bed na de fles van 7 uur. Overdag ging het prima, savonds niet. Dus lekker bij ons genomen en zo af en toe proberen. Ineens ging het wel goed.
Yep herkenbaar! Hier nog steeds of alweer of hoe je het bekijkt. En hij wil ook alleen maar worden rond gedragen anders is het hard huilen. Het is een fase...
Heel herkenbaar! Ons zoontje had dat ook en wij namen hem lekker bij ons. Soms heeft ie het nog wel vooral als hij niet lekker is of in een "sprongetje" zit. Zou haar lekker bij je nemen en het is een fase gaat vanzelf over.
Hier lag ie de eerste vier maanden beneden totdat wij naar bed gingen, hetzij in de box, kinderwagenbak of op mij...toen de fles van 23 uur eraf ging ging ie na de fles van 19.30 uur naar z'n eigen bedje.
Bedankt voor jullie reacties! Fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben en dit dus een 'fase' en niks geks is hihi..