Ons mannetje is bijna 13 maanden en ik ben op zoek naar tips voor tussendoortjes. 's ochtends krijgt hij al fruit, maar ik zoek nog iets voor in de middag. Ik blijf een beetje op dezelfde dingen terugkomen: - rijstwafel - soepstengel - gedroogd fruit - ligakoekje/nijntjekoekje Iemand nog andere tips?
Zo is het toch goed? Als ze zo jong zijn vinden ze iets niet saai worden hoor, zelfs elke dag hetzelfde vinden ze vaak niet erg. Je zou anders nog een tweede keer klein fruit kunnen geven, mandarijntje, handje druiven. Kipfilet op de rijstwafel of heel dun laagje pindakaas.
Dadels Rozijntjes gedroogde abrikozen in stukjes cranberry's gekookt ei stuk rode paprika stuk komkommer gewoon weer fruit stukje kaas wortel cracotte Dat is een deel van wat ik zou geven en nog geef.
Bedankt voor jullie reacties! En inderdaad, hij vindt rijstwafels nog steeds heerlijk.. Het is meer mijn eigen gevoel dat ik vind dat ik het meer moet afwisselen..
Inderdaad ze blijven vaak lang tevreden met iets simpels hoor, zo lang je ze niks anders aanbied. Hier mocht hij pas een keer een paar nibbit chippies, nu kan ik geen chips meer eten met hem erbij, want dan wil hij ook. Hier krijgt hij: Rozijntjes Rijstewafel, bij oma die van goodies met appelsmaak Cracotte cracker Verkade biscuitje Koekje(s) of chippies van goodies Soepstengels Speculaasje Eierkoek Ik moet zeggen, sinds hij een jaar is kijk ik niet meer zo nauw, natuurlijk krijgt hij nog geen gevoelde koeken en stroopwafels, maar als we bij m'n oma zijn en ze vraagt of ook wat nibbit chippies mag, sla ik dat niet af.