Lorenzo heeft weer nieuwe woordjes erbij zoals och och,uma=oma ebbe=hebbe op,als het eten op is haha en hij begint nu ook dingen te begrijpen mijn vriend werkt tot 15.30 en is meestal rond 16.00uur thuis maar rond half 4 zeg ik meestal tegen lorenzo,straks komt papa dan gaat hij naar de deur zitten kijken haha en dan hoor je hem papa papa
Hey mijn zoon zegt ook Uma tegen oma haha! Leuk he al die woordjes... Hier komen er steeds zoveel bij! Heb een paar leuke: Aloielooi=telefoon. BwaBwa=vlaflip (Oma altijd met haar vlaflip haha) Nijne= Konijn Kgggraaan=Kraan Tsjoeketsjoek= Trein Meme-Motor Tekke=Tractor DuTi-deur dicht Maah=Maan Aato=auto Mama= ben ik en de afstandbedieningen haha wat die zijn van mama. Vietui= Vliegtuig. Apwa=Appel Bah=Luier Boemboem= de container en prullenbak (heeft opa hem geleerd) Er zijn nog meer woorden maar dan wordt het te lang haha. denk zet even een paar leuke hier neer.
Leuk hoor die kindertaal! Luca is pas met een paar woorden bezig. Boe=Boek, bal, en alles wat hij aanwijst = die! Aa= aai en oo= oor. Ik vind het zo schattig zoals dat zich ontwikkelt.
leuk he! de laatste nieuwe hier zijn: boesj= boek baby= pop bah= veger kak-kak= eendjes woef= alle dieren eigenlijk, ook eendjes doen soms woef
Te leuk is het die woordjes. Hier in het assortiment (er komt er nu om de dag een woordje bij) - Bahl = Bal - Bahbah = vieze luier / wc / vuilnisbak - Neh = Nijntje - pffff = poes - kla = klaar (met handgebaar) - papa (tja, wie zou dat nou zijn) - mama (maar niet te vaak ) - bababa = banaan - tietie = drinken - oto = auto - oh oh = Teletubbie imitatie - nah nah = waf waf (aka hond) Ben benieuwd wat er van de week bij gaat komen! Tja, je moet het even weten maar ach!
jamie zijn 1ste woordje: DI! hier bedoeld hij mee dicht! alles moet dicht, deurtje moet dicht, dekseltjes moeten dicht, kasten moeten dicht, schuiven moeten dicht alles moet dicht... en terwijl hij dus alles dicht doet roept hij heel trots: DI! zo lief!! iedereen zegt das toch geen echt woord maar ik vind van wel wat denken jullie? is DI zijn eerste woordje? of is een eerste woordje dat pas echt als hij het helemaal goed uitspreekt?
Heel veel woordjes komen hier terug van de bovenstaande berichten! Uma is oma, Tietie is hier ook drinken en Kaka zijn hier ook de eendjes haha. Leuk he deze taal, en het rare is ik heb het ook al over de Kaka's en dergelijke haha.
Leuk he de eerste woordjes. Mijn zoontje zegt sinds deze week 2 woordjes achter elkaar. Zijn laatste aanwinst was vandaag. Ploffend op de bank zegt hij: "heeeeeeh, even zitten". Ik kwam niet meer bij.