hallo mijn dochter eet nu 2 boterhammen,plus een klein beetje sap. moet ik haar nu ook nog een fles melk doen. ze is trouwens 9,5 maand en krijgt smorgens 200cc en savonds 200cc, moet ik haar nu dan ook nog melk doen naast haar 2 boterhammen. liefs mama van lisanne
Ik zou het niet doen. Die middagfles is ter aanvulling van de broodmaaltijd (als de kleine begint met brood eten). Met 2 boterhammen heeft zij een prima lunch binnengekregen en kun je haar iets anders te drinken aanbieden. 400cc met 9 maanden is prima, ze eet daarnaast ook goed zo te horen.
ja ze eet hartstikke goed, ze krijgt smorgens ongeveer 180 cc, 200 gram fruit en dan nu 2 boterhammen, smiddags eventueel een koekje en dan savonds 250 gram warme hap en een toetje van 60 gram en dan 200 cc voor het na bed gaan, en tussendoor een klein beetje sap, ze lust niet graag sapjes of water. ok dan geef ik haar nu die melk niet, meestal krijgt ze al ze 1 boterham eet nog 100 cc melk, maar dat is dan nu niet nodig. bedankt. liefs mama van lisanne
Gewoon straks melk gaan geven als je van de opvolgmelk afstapt (11 maanden). Dan gewoon 2 x 100ml melk geven bij de broodmaaltijden en een zuiveltoetje.