Internet op je mobiel

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerregnawz, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik snap er echt niks van...

Ik zou graag whatsapp op mijn telefoon installeren.
    Nu kan ik wel via de WIFI op internet, maar kan dat? Of heb je continu internet-verbinding nodig op je telefoon? En hoeveel MB heb je dan ongeveer nodig? Heeft iemand een goedkope aanbieder van internet??

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ligt eraan wat voor telefoon je hebt.
    mn vader kan wel op de wifi en op internet maar kan geen apps installeren.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Whatsapp moet je uit de appstore halen....en daar heb je weer een Itunes kaartje voor nodig, want het kost eenmalig 80 cent.
    Kun je wel in de appstore komen met je telefoon? Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je whatsapp alleen op een smartphone kunt installeren.

4. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    ik had foon overgekocht nokia e5 stond whats upp al op msn youtube enz
    ebuddy zelf gedaan via nokia winkel gratis ovi winkel
    en betaal nog geen 10 euro per maand aan vodavone en gebruik het heel veel msn staat soms wel bijna hele dag aan als ik weg ben;)

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Je hebt zoiezo een smartphone nodig waarmee je apps kunt gebruiken.
    Dus niet een gewone telefoon met internet.

Ik heb een I-phone en ik gebruik thuis en op hotspots WIFI en daarnaast heb ik onbeperkt mobiel internet.
    Whatsapp kost 0,79cent en ik heb een click and buy account aangemaakt om zulke apps te kunnen kopen.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ligt eraan wat voor tel je hebt. Itunes etc zoals hier boven is trouwens alleen bij Iphone he, mikki ;)

7. Je hebt wel een internetverbinding nodig wil je het kunnen gebruiken. Hetzij via wifi, anders zou ik vragen bij je provider wat het extra kost. Meestal wel het goedkoopst en handigst om het icm je mobiele abonnement te laten lopen.

Mikki, da's alleen bij een iphone ;)

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    O ja, solly...da's alleen bij Iphone ja :)

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Thuis zit ik op de wifi, buitenshuis heb ik tot 500mb.
    Ik heb de nieuwste galaxy (smartphone) en daar zit de appstore op/bij.
    (ik weet verder echt niet hoe het werkt)

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Die apps werken idd alleen op smartphones...
    En als het goednis kost het meestal rond de 10 uro per maand voor onbeperkt internet :)

11. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik wist dat het alleen op smartphones werkt.. Ik krijg als het goed is vandaag een nokia n97 van een collega van mijn man. Mijn man heeft de zelfde al, whatssapp kan je downloaden op www.whatsapp.nl en via een sms betalen. Maar wie weet zit whatssapp al wel op de telefoon hoor. Alleen heb ik geen internet abonnement.

@Sam20: welke abo heb jij? Dat klinkt wel goed. In November loopt mijn abo namelijk af en moet ik kijken wat ik dan neem. Ik zat te denken aan een sim only, maar tegenwoordig is een internet verbinding wel heel handig.

12. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik heb Telfort, 10 euro pm voor internet. De eerste 4 maanden was dat 2,50. Heb altijd bereik. En thuis idd via wifi. Bij nokia kun je whatsapp downloaden in de ovi suite, zat er bij mij nog niet op. Was gratis. Hoop dat het lukt;)

13. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een Nokia C3 en heb ook sinds een paar dagen Whats app dr op....heb internet op mn mobiel via mn abbonnement (vodafone) van 1 gb en kan via draadloos internet van ons huis....
    Hier staat het internet continu aan sinds ik whats app heb geinstaleerd...

Deel Deze Pagina