Lieve dames, Mijn zoontje hoest al een paar weken eerst dacht ik is gewoon maar een hoestje alle kindjes hoesten wel eens! Maar nu nu ben ik dinsdag met hem naar de dokter gegaan omdat de hoest steeds erger werdt vooral s'nachts is het erg waardoor hij niet lekker slaapt en wij ook niet en hij heeft ook nog koorts gehad Nu heeft de dokter antibiotica meegegeven voor een kuur van 5 dagen!! omdat het toch slijmerig is en geinfecteerd is!! ik weet niet of het gaat helpen ik hoop het wel natuurlijk Maar wat denken jullie? is het herkenbaar? en normaal om antibiotica mee te geven voor een hoest? Ik hoor graag de ervaringen?
Antibiotica is nooit leuk. Maar hier ook al twee keer een kuurtje gehad voor extreem hoesten en dus een LWI. Hielp als een tierelier. Het hoesten was wel heftig hoor. Huilen van de pijn en soms zelfs bloed erbij.
Oei dat is wel heftig idd met bloed erbij Noel huilt wel omdat ie er echt last van heeft Maar gelukkig geen bloed erbij!!
Als je je genoeg zorgen maakte om naar de dokter te gaan, zal het vast idd geen huis tuin en keuken verkoudheidje zijn. Sneu voor je zoon! Ik ben geen arts en kan niet door de computer heen kijken, maar hij zal het vast niet zomaar voorschrijven. Misschien is het begonnen als een virusje (verkoudheid is bijna altijd viraal) , maar was dat een goede voedingsbodem voor een bacterie en is die er dus nog over heen gekomen. Beterschap, ik hoop dat het helpt!
Hoesten kan van keelontsteking zijn en zeker als het zo lang aanhoudt en zijn lijf het zelf niet oplost, is AB dan wel handig. Hier de ervaring dat het met AB dan snel beter is.
Nou onze dochter hoestte soms weken... Maar zodra de dokter niks kon vinden dan werd het daarbij gelaten. 'In het eerste jaar zijn kindjes ontzettend vatbaar en dus ook vaak ziek. gaat vanzelf wel weer over', kreeg ik te horen. Zoutoplossing neusspray werd wel aanbevolen. Wel vervelend als je kindje al lang kwakkelt met allerlei klachten en er niks aan gedaan wordt. Ze heeft weleens een ab kuur gehad voor een oorontsteking... Vaak was ze dan ook wat verkouden/slijm in de luchtwegen. Aan het einde van de kuur waren die klachten ook gelijk verdwenen