moeiljk in slaap komen, baby 14 weken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mptje, Nov 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mptje

mptje Actief lid

Jul 21, 2015
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    steeds moeilijker word het inslapen bij ons zoontje.
    de laatste dagen is het flink huilen bij naar bed gaan, gister zelfs echt krijsen, ik ga steeds na een paar minuten terug, voor
    aai over bol, of speen terug te doen, hem te wiegen zodat hij duf word en hem probeer terug te leggen of hem er even uit te halen aangezien hij ook regelmatig last heeft van een terugkerend boertje. verder houd ik het rustig, zodat er niet nog meer prikkels binnen komen, dus geen communicatie.
    soms valt hij dan na hele tijd in slaap, soms haal ik hem maar weer naar beneden, om hem tegen mij aan te laten indoemelen.
    vooral die boertjes zijn erg vervelend, net lag hij heerlijk te slapen, na half uur weer huilen, zat er voor 2e keer weer een boertje (en ook gewoon na het flesje geboerd)

we hadden een tijd dat hij juist niet in zijn bed wilde, toen in box laten slapen, daarna was box meteen huilen, waarop ik hem na iedere fles in zijn bedje legde. dit heeft tijd best goed gegaan (met soms een keer terug, maar niet zoals nu)
    nu heeft hij zo'n fase dat als hij moe word, hij begint te jengelen en huilen, zodat hij bij mij rustig word en indut.

maar steeds proberen in bedje te laten slapen? zoniet maar bij mij laten indoemelen, mamabehoefte en omdat het waarschijnlijk toch weer een bepaalde fase is.... ??

of iemand nog tips
    (tegen boertjes infacol geprobeerd, vind ik niet helpen, nu ook dr brown fles, lijkt iets te verlichten, oa voor het trekken lichaampje wat ik hem allang niet meer heb zien doen)

Share This Page