wat een aparte manier van doen zeg. Een HA mag niet eens weigeren. Ik zou ook overstappen naar een andere h.a. maar er misschien zelfs een klacht van indienen.
Hier ook een zoontje met een lichte vorm van epilepsie. Wij zijn toen eerst naar de huisarts geweest (cb kan hier niet veel mee aangezien hun je toch doorverwijzen naar de huisarts). De huisarts heeft ons toen doorverwezen naar de kinderarts. Daar hebben ze EEG's gemaakt. Is er gen mogelijkheid om een andere huisarts te spreken?
We zijn momenteel bezig met een andere huisarts. In belgie maar wacht nog op goedkeuring van de ziekenfonds, dit verwacht ik binnen nu en 2 dagen De ha hier heeft al vaak geweigerd, ook toen ze net geboren was mochten we niet langskomen...ook toen na lang aandringen en boos worden mochten we eindelijk komen en had ze reflux.... zijn gewoon lamz***** hier. Vandaag heeft ze het maar 1x gehad, had mijn gsm bij de hand en toen ik starte met filmen was het voorbij...hmmm
Mijn dochter doet dit ook, staren en kan roepen zwaaien wat ik wil, ze is dan echt afwezig. Dit doet ze eigenlijk al heel lang, dacht dat het onschuldig was totdat ik dit onderwerp voorbij zag komen.. Schrik wel van de reacties. dadelijk ook maar even de ha bellen
Hoi hoi, Hier een meisje van 16mnd en heeft vanaf 8mnd epilepsie. Als ik je verhaal zo lees, schrik ik heel erg en denk ik, hup aan de bel trekken en filmen.... Zorg dat je je tel, of iets altijd bij de hand hebt om het te filmen. Wij hadden het gefilmd, en word je echt wel meteen serieus genomen hoor!!! Heel veel succes iig. En als ze epilepsie heeft, kunnen er veel medicijnen zijn waarop ze het goed doet en geen absences meer krijgt. Niet leuk, maar zou wel het zekere voor het onzekere nemen! Succes
Net de ha gebeld, de assistente wimpelde het af en zei dat het misschien wel bij haar karakter hoor, zucht.. Maandag moet ik zelf bij de dokter zijn, dan vraag ik het gewoon nog een keer.
Ze heeft het eigenlijk helemaal niet meer gedaan....achteraf denk ik dat het te maken heeft gehad met de zh-opname. Hier heeft ze en flinke klap van gehad waar ze nog steeds niet helemaal vanaf is wat vreemde mensen betrefd. Het staren is over....heel af en toe nog wel maar dan speelt ze gewoon verder en staart ze even naar de muur ofzo