dochter 2,5 als baby komt, duowagen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sakinah, Nov 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    mischien deze kinderwagen een idee je kan hem gebruiken voor 1 kind of 2 kinderen

2 peuters of 1 baby en 1 peuter
    of 1 baby of 1 peuter.

2. Tinkerbell1987

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    voor 1 kind

3. Tinkerbell1987

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    en van het voorjaar komt er ook van de bugaboo een duo wagen uit die je geloof ik ook voor 1 kind kan gebruiken dat is altijd makkelijk als de 1ste na een paar maanden niet meer in de knderwagen wilt je kan de kinderwagen dan gewoon blijven gebruiken voor1

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hmmm ik ben dan denk ik een van de weinige die er niet voor een dubbele kinderwagen gekozen heeft? Zoonlief was precies 2.5 toen dochter geboren werd, en kon al heel goed meelopen. Tis gewoon een kwestie van wennen. hoe lang ga je nu een duowagen gebruiken als de oudste "al" 2.5 is?

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#45 mimi83, Nov 29, 2010
    Last edited by a moderator: Nov 29, 2010
    hier dus een mutsy .. kan enkel , kan duo zit op en kan reiswieg op 1 enkel Frame ..
    Ik kan lichamelijk geen zware kinderwagen aan , maar dit gaat prima, zelfs met 2 peuters in de duo zit.
    Ik wil als ik winkel geen gehannes met langzaam lopen,nieuwsgierig aagje vertellen dat hij door moet lopen en dat ga ik ook niet vragen van die beentjes van 22 maanden, daarnaast vind colin het heerlijk om alles rustig zittend te bekijken en als hij loopt wil ie rennen:D... de kleine gaat eerst in de reiswieg, dus dan moeten we samen erop uit (colin in Quinny zapp) maar met 2 maandjes kan de kleine ook in het achterste (liggende, is verstelbaar) zitje met babynestje en kan ik gewoon winkelen met 2 kids met de gewone grote en de luchtbanden van het enkele frame. ideaal.

en ik verwacht niet dat ik in de eerste 8 weken echt een dag ga stadten alleen.. ;)

Share This Page