Wie heeft ervaring met de nuna buggy? Ik wil graag een goede buggy. Lees alleen bijna ervaringen over andere buggy's. Las dat de McLaren ook een goede is maar ik vind de nuna mooier om te zien.
Ik heb er in de winkel ook naar gekeken maar ik vind het zelf niks. Het frame is niet echt stevig, hij is erg groot als je hem hebt ingeklapt (kan ook niet op de fiets) en kan maar een heel klein beetje achterover maar zelfs dan is het nog echt een zitstand en kunnen ze er niet in liggen. Ik vond zelf het model super mooi en er was bij ons een goede aanbieding maar toen ik onze kleine erin zette vond ik het helemaal niks. Maar ik denk dat dat per persoon zal verschillen. Ik weer ook niet wleke eisen jullie aan een buggy stellen. Ik wilde graag iets wat minder zwaar en groot was als onze bugaboo, zodat hij sneller te "pakken" was als je even snel ene boodschap wilde doen. Er moest ook echt een ligstand op zitten voor als we wat langer weg waren. Uiteindleijk hebben wij de bugaboo bee gekocht.
Erg handig en fijn! Wij gebruiken 'm nu een jaar en ik ben nog steeds erg enthousiast. Er is geen buggy die zo makkelijk (met 1 hand) rijdt dan de Nuna. Na het inklappen wordt het een vierkant pakketje wat in een kleine auto veel handiger is dan zo'n langwerpig geval. Op de fiets kan ie ook mee, daar heb je wel een extra drager voor nodig, de buggy zit dan aan de achterkant van de fiets en niet aan de zijkant. Door de ritsen van de rug los te doen, kan de rug een stuk achterover. Je kindje ligt dan niet plat, maar plat genoeg om lekker te kunnen slapen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel, wij zijn er dus erg blij mee!