Wij willen dus dat Kritter bed vd Ikea voor onze zoon kopen van de zomer, maar twijfelen enorm vanwege die afwijkende maten. Wie weet er nog winkels/sites waar je een beetje in dezelfde prijscategorie peuterbedden kan kopen?
we zijn hier voor onze zoon sinds een maand over op een gewoon een persoonbed gegaan.. we hebben er een extra rand tegenaan gezet dit vanwege dat we bang waren dat zoonlief eruit rolde.. maar het is vanaf de eerste nacht goed gegaan... n roept netjes als hij wakker is dat hij uit bedje wil.
Nou, wij willen toch liever eerst een peuterbed. Dit omdat we volgend jaar willen stoppen met de pil voor een 2e en die komt ook op zijn kamer te slapen, dus vanwege de ruimte liever dus een peuterbed.
Wij hebben een peuterbed van Bobita. Dat vond ik wel goed te betalen maar iedereens portemonnaie is weer anders. Wat ik wel heel duur vind, zijn echt leuke peuterdekbedovertrekken. Wij zijn voor het bedje trouwens bij Prenatal geweest.
Tip: peuterdekbedovertrek zelf maken? Verder gaan wij hier ook gelijk over naar eenpersoonsbed, dus geen tips voor peuterbed... sorry. Misschien op marktplaats?
Misschien staat hier iets voor je bij: Kinderbedden koop je hier online Wij hebben een Bopita, was flink afgeprijsd vanwege opheffingsuitverkoop (maar ja, die zaak bestaat nu dus niet meer). Bij Leenbakker hebben ze trouwens best aardig beddengoed voor juniorbedjes en niet al te duur. Het blijft niet zo mooi als beddengoed van een beter merk, maar ach, over een paar jaar willen ze toch weer allerlei andere printjes etc. .
Ik zag er laatst 1 staan bij leenbakker voor 20 euro. Was denk ik showmodel. Dus ze hebben ze wel, alleen niet op de site. Van Ikea wil overigens prima. Ondanks de iets afwijkende maten. Heb er Hema beddengoed op en dat past prima. Ik twijfelde nl ook vanwege de afwijkende maten, maar gaat goed. Alleen hoeslaken om matras zit wat krap, maar past uiteindelijk wel.
Ik heb voor beide kindjes een peuterbedje via marktplaats gekocht. Voor de een betaalde ik 60 en voor de andere 50 euro. HEb er wel zelf nieuwe matrasjes ingekocht(daar geef ik dan liever wat meer aan uit)
Wij hebben een peuterbed van de Ikea, met daarin een eenpersoonsdekbed. Dat gaat prima, de onderkant iets verder onder het matras schuiven. Maar ik kan nu wel gewoon 1-persoons dekbedden kopen, goedkoper en meer keus!
Bij van Asten in Tilburg! Mooie bedden en goede kwaliteit! Alleen hebben wij daar wel dikke pech met het bed van ons dochtertje.
Ik wilde idd zeggen: Marktplaats! En wij gebruiken ook gewoon een 1 persoonsdekbed op Aimar's peuterbed en dat geeft geen problemen. Ik vind het juist wel handig want ik kan dat dekbed lekker aan de zijkanten instoppen onder het matras en zo rolt Aimar er dus niet uit en blijft ook lekker onder zijn dekbedje liggen. Bij Leen Bakker heb ik ze nog nooit gezien, maar ze zijn er dus wel. Las hier in dit topic dat ze daar ook beddengoed hebben voor juniorbedden dus ga ik daar binnenkort eens even kijken hoeslakens voor het matras!
Hier een mooi bed gevonden in jouw omgeving Marktplaats.nl > Te koop peuterbed - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden
Die staat helaas al gereserveerd.. We moeten sowieso nog een nieuw dekbed kopen, want hij heeft nu gewoon een ledikantdekbed en die is dan echt wel te klein. Denk dat we dan inderdaad gaan voor een 1-persoons. Meer keuze in dekbedovertrekken etc.. Zal op me gemak nog es MP afstruinen dan. Al vind ik het aanbod vaak toch wat tegenvallen. Wij willen niks speciaals, maar wel graag een wit peuterbed.