Scheetjes door soort voeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by MarjoM, Sep 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarjoM

MarjoM Actief lid

Jun 24, 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Wij gebruiken al een aardige tijd Friso Comfort, we zijn overgestapt hierop omdat Thom last had van krampjes. Nu is het echter het geval dat hij af en toe echt heel erg huilaanvallen krijgt omdat hij vreselijk harde scheetjes laat, die doen duidelijk zeer.. :( We proberen op te letten op de lucht die hij binnen krijgt, maar met die comfort moet je het sowieso erg schudden en daardoor ontstaan ook belletjes...
    Nu vroeg ik mij af of de scheetjes wel komen van de lucht die hij evt. binnenkrijgt of dat het ook kan liggen aan het merk voeding waar hij misschien niet goed tegen kan. Ik wil niet telkens overstappen van voeding daarom hoop ik dat u mij kan vertellen of het misschien te proberen valt een ander merk voeding met de ' comfort- werking' te proberen.
    Of horen die scheetjes misschien bij de krampjes? Groeit ie er (hopelijk) binnenkort vanzelf overheen (de scheetjes dus ook)?
    Alvast bedankt!
    Marjolijn

2. MarjoM

MarjoM Actief lid

Jun 24, 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    ahum :oops: misschien niet helemaal op zijn plaats hier deze vraag *weinig slaap* ;)

3. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

Jun 30, 2008
    2,754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

Wat een lekker mannetje! Leuk hoor!
    en wat vervelend dat hij last heeft van lucht en windjes. Veel kindjes hebben dit wel, heeft hij het de hele dag door of op vaste momenten? Ik deel je mening dat je niet zomaar kunt overstappen naar andere voeding, dat geeft ook weer reactie vaak, en dan moet je daar eerst weer aan wennen en dan kijken hoe het gaat en of dat blijvend is. Loop anders even bij het consultatiebureau binnen om te overleggen. zij hebben daar vaak beter zicht op en kunnen hem even beter bekijken. (totaalplaatje) dan ik via de mail kan doen.

Succes verder,
    heidi margit

Share This Page