Dochter (2) uitgenodigd voor verjaardag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jomay, 3 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Een kind van 2 uitnodigen op een kinderfeestje? Euh, ok. Bijzonder vind ik dat.

Ik zou vriendelijk bedanken, helaas kunnen we die dag niet. Kaartje sturen en klaar.

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    Wij hebben toen onze kinderen 4 werden ook een feestje gehouden met de kinderen van de creche. Maar dit was met kindjes die allemaal bijna 4 waren, echt goede vrienden waren, en de ouders kenden elkaar ook allemaal goed.
    Maar ik had niks strak geregisseerd hoor, gewoon pannenkoeken eten , beetje spelen en knutselen.
    Dus bij ons had het prima gekund, voor een uurtje langskomen.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Leuk hihi - hier bij de jongste ook gedaan. Maar dan met broertjes en zusjes van vriendjes van de oudste - die ze dus al kende van school... Kindjes die net als zij smorgens mee moesten om de oudste te brengen. Jongste had het al gezien bij de oudste etc - dus ach; waarom niet. Ze vond het fantastisch. En gezien de aanvulling van ts; vind ik het niet eens heel raar - een onzeker meisje - voelt zich misschien juist fijner/veiliger bij jongere kinderen nog. Verder is er soms het hoge 'schattig' gehalte wat 'grote' kinderen soms voelen voor de kleintjes. Ik ben zo iemand die dus wel voor dat andere kindje zou gaan ;) . Maar zoals gezegd; ik zou eerst even contacten met de ouders - dan is het misschien allemaal héél logisch. Maar ik kan me voorstellen dat je inderdaad op een andere manier toch wat leuks doet en kiest voor je eigen kindje.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.667
    5.701
    113
    Nee ik zou niet gaan. Als het meisje als weg is weg is van het kdv zijn ze elkaar vast weer vergeten helemaal je 2 jarige dochter.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Sowieso vind ik ‘KDV-feestjes’ bijzonder, maar komt vooral omdat ik dat niet gewend ben. :)

Ik zou met de ouders overleggen, best kans dat je gewoon even samen langs kunt komen.

Mijn jongste dochter was net vier toen ze werd uitgenodigd voor een feestje van een meisje van het KDV mijn dochter wilde absoluut nog niet alleen, ook niet omdat ze die ouders vrijwel niet kende. In overleg zijn we samen gegaan en er waren meer ouders bij, de kinderen hebben het hartstikke leuk gehad (mijn dochter grotendeels vanaf mijn schoot :roflmao:).

En als je niet wil of het niet uitkomt, zou ik gewoon aangeven dat ze helaas niet kan komen.

Deel Deze Pagina