Hoi, Voor onze zoon weer op zoek naar schoenen. Hij is 4, draagt mt 28 en heeft een hoge wreef. Bij speciaalzaken betaal je 80-120 euro en dat vind ik toch wel duur. Max 80 in gedachte en voorwaarde is dat hij ze zelf aan en uit kan doen ( hij kan nog niet strikken)... Dolcis? Van haren ? Online tips?
Durlinger en Ziengs hebben ook goede kinderschoenen van rond de 80 euro en minder. Ik vind alleen dat ze daar niet zo goed opmeten en naar de pasvorm kijken. Dus daar moet je zelf goed bij opletten. Zelf koop ik 1 paar bij de speciaalzaak en het 2e paar ergens anders, meestal in de uitverkoop. Ik koop ook wel eens via internet. Maar dan alleen de merken waarvan ik weet die geschikt zijn voor de smalle voetjes van mijn kids. Bij oa omoda, brandkids, shoemixx ( winkels waar je makkelijk retour kan sturen )
De enige schoenen die bij mijn zoon écht goed zaten op die leeftijd waren van dr Visser van Scapino. Heb alles geprobeerd, van 30 tot 130 euro, maar nergens liep hij echt goed op. HIj liep erg naar binnen en scheef, maar alleen op die schoenen ging het prima. Nu hij bijna 6 is, loopt hij op alles prima. Maar meestal koop ik ze bij de outlet van Bovendeert.