Dochter (2) weglopertje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door KateK, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier moet ik altijd met de auto en heb eigenlijk standaard de buggy dan mee. Opzich blijft ze redelijk bij me en handje geven is meestal oké, maar ze is ook een echte drama queen en ik kies dan maar liever voor 't gemak en mijn rust.
    Met boodschappen doen zit ze ook eigenlijk altijd in de kar en de oudste dan met een eigen karretje. Af en toe een uitzondering als ik alleen met de jongste weg ben en dan is 't wel aardig te doen.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Gok dat ze liever willen dat ze een biscuitje of rozijntjes eet, dan dat ze een mega act daar neer zet waar de hele winkel van kan genieten :p nog nooit in een winkel gehoord dat eten of drinken niet mag. Het is overigens een anti lek beker en kwa eten altijd droge dingen. Geen plakkerige snoepjes ofzo :p

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Uit onze "anti-lek" bekers (heb inmiddels diverse merken geprobeerd) komt eigenlijk altijd drinken op de grond/tegen de muren/deurenetc als je de fles hard op de grond gooit. Maargoed. Rozijntjes etc kan maar ik heb liever niet dat ze loopt/rent en eet. Thuis moet ze altijd zitten als ze eet

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja hier eet/drinkt ze in de buggy. Niet lopend door de winkel. Enige beker die hier nog nooit heeft gelekt, zijn die van de Hema. Super ding!

Deel Deze Pagina