Hema had ze laatst ook voor 5. Ik vond ze leuker dan de prinsessen/cars thema capes van de zeeman/wibra/action.
Primark! Daar heb ik die van mijn zoontje van dan. Daarvoor hadden we hem van de braderie, maar die was inmiddels te klein. Super handig met kleine kinderen.
Ikea heeft ook leuke badcapes en niet duur. Die hebben ook nog drukkertjes die je evt dicht kunt maken.
Ik kreeg er voor beide kinderen een bij het openen van een rekening bij abn amro. Zoon heeft meneer de uil en dochter ed/willem bever. Echt zo grappig! Ze hebben ze ook regelmatig bij lidl. Maar dan moet het maar net in de aanbieding komen. Missch nu dat de vakantie eraan komt, dat ze ze weer hebben.
Deze week ook bij de kruidvat in de aan aanbieding voor 5. In haai, dolfijn, bij en zeemeermin dessin.
Soms bij Lidl en Aldi, maar heb je nu niks aan . Heb evt. ook twee prinsessen-cape's voor je. Dochter is inmiddels te groot.
Had ik gemist, maar vind ze net een beetje te..... Hou eigenlijk ook meer van iets neutraler, desnoods gewoon effen