Hoi allemaal, Ben ik weer even met een vraag Mijn dochter I van 5,5 maand heeft tot nu toe in een wieg geslapen (eigenlijk gewoon een klein bedje van 80 x 40) maar dat wordt zo langzamerhand wat krap; en ze rolt sinds vorige week van buik naar rug dus wie weet hoe snel ze ook andersom doet en dan wil ik niet dat ze zich bezeert aan bed! Dus een ledikant gekocht, maar....nu een matras: ik vind het zo moeilijk...ik wil uiteraard een goed matras voor mijn meisje maar ik wil en kan daar ook geen 200 euro voor neertellen. Ik weet ook niet zo goed waar ik goed op moet letten bij het kopen van een matras. Dus 2 vragen: - waar moet ik op letten bij de aanschaf van een matras? - ben jij tevreden over je matras? zo ja, welke is dat? Alvast bedankt weer! groetjes Rus05
Wij hebben matras van leenbakker ik geloof dat ie 40 euro heeft gekost. Wij hebben naar meerdere staan kijken maar naar ons idee komt het allemaal op hetzelfde neer. Het enige minpunt is dat het een dikker matras waardoor onze hoeslakens niet mooi passen. Onze meid slaapt er prima op en elke week draai ik het matrasje even om zodat er geen ligplek inkomt ( doe ik bij onszelf ook altijd).
Wij hebben de pocketveringsmatras gekocht bij de leenbakker was toen in de aanbieding voor 29 euro. Op zich kun je gewoon een koudschuim matrasje kopen. Het heeft ng niet zo veel te lijden met die paar kilo erop. Tenminste dat is mij altijd verteld. Maar de Leenbakker heeft goede en noet te dure matrasjes.
Hier eentje van de Ikea van 50 euro geloof ik. Ik heb er zelf even opgelegen en vond het prima liggen. Dus waarom niet? Ik geloof namelijk niet dat daar slechte matrassen verkocht worden want ze moeten voldoen aan allerlei eissen zowel als in nederland als in andere landen. Toen ik een matras zocht had ik deze vraag ook gesteld en kreeg veel van de ikea en leen bakker als tip.
Wij hebben er een van de Yisk/Jisk voor 29 euro ofzo. Het is wel een pocketveermatras. Als het een beetje stevig aanvoelt en dik genoeg is ( Richtlijnen geloof ik op veiligslapen.nl ) dan vind ik 't al wel goed.
Hier een polyether matras van Leenbakker in het ledikantje. Heb nu een co-sleeper staan op onze slaapkamer en daar een koudschuim Ikea matras in van 40 euro. Alleen binnenveringsmatras wordt geloof ik afgeraden voor een ledikantje.
Wij hebben een Ikea-matrasje van 60 euro. Ik slaap zelf al bijna mijn hele leven op ikea matrassen. Ik lig er prima op, dus wij vonden dat voor dochter ook prima.
Ik weet alleen dat we hem bij de Leenbakker hebben gekocht. Was keertje in de aanbieding, dacht iets van 40 a 50 euro. Lekker dik, beetje zacht en beetje hard.