Dochter 3 maand en zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MammaMaaike, Nov 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

Feb 1, 2008
    234
    0
    0
    Hallo dames,

even een vraagje. Mijn dochter Zoë is nu 3 maand oud. Ik heb de eerste 4 a 5 weken borstvoeding gegeven en ben daarna overgestapt op flesvoeding.
    Ik ben nog niet ongesteld geweest, en ben bang dat ik alweer zwanger ben. Niet echt iets waar ik het aan kan merken, maar gewoon dat gevoel.

Herkent iemand dit? Ik wilde wel graag de 2e er snel achteraan. maar dit is wel heel snel!

Groetjes Maaike

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je gebruikt toch anti conceptie in de zin van een condoom daar doorheen word je echt *bij goed gebruik* niet zomaar zwanger hoor. Dus als je niet onveilig gevreeen hebt is de angst nogal vergezocht denk ik en anders ... ja dan was het te verwachten he, juist net na je bevalling ben je supervruchtbaar..

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Mijn oude buurvrouw was net bevallen. Drie maanden later was zij weer zwanger van nummer twee. Ook met borstvoeding. Ze was er niet direct blij mee, maar nu heeft ze op elkaar twee lieve meiden...
    Succes ermee. Heb je wel een voorbehoedsmiddel gebruikt?

4. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

Feb 1, 2008
    234
    0
    0
    Hahaha nee geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Wisten ook wel dat de kans dan groter zou zijn dat ik snel weer zwanger was.
    Had alleen niet verwacht dat het zo snel weer zou zijn!
    Als het zo is dan ben ik er dondersblij mee!

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier ook na 5 maanden weer zwanger zonder ongesteld te zijn geweest. ik heb tot 9 maanden bv gegeven. ook wij hebben 'de gok' genomen en stiekem hoopten we op een tweede hoor ;) maar dat het dan ook echt zo snel raak is verrast dan toch wat hè?!

Share This Page