Hallo! Zal me even in het kort voorstellen. Ik ben Babylove Ik ben 27 jaar oud en heb een dochter van 3 maanden oud. Katie is een super lieve en tevreden baby alleen eet ze erg slecht. Ze is nooit een goede eter geweest maar nu maakt ze het soms wel erg bont. Ik ben inmiddels al over gestapt naar 4 flessen van 180/6 en 3 daarvan gaan leeg en 1 eet ze er soms maar 60 van Ze is verder heel tevreden en huilt eigenlijk nooit (ook niet voor de fles dus) Verder slaapt ze ook heel erg veel en ze slaapt ook overal. Als ze wakker is lacht ze heel veel en doet ze de dingen die een baby van 3 maanden hoort te doen. Alleen baal ik van het slechte eten... Je wil dat je kindje goed eet en dat doet ze nu niet Dus als er tips zijn hoor ik het heel erg graag! Liefs Babylove en Katie
Hoi, Soms drinkt een kindje minder goed omdat het drinken te vermoeiend is, dan kan een ander speentje helpen. Ieder kindje heeft ook een andere hoeveelheid voeding nodig om goed te groeien. Je kunt je CB vragen of je kinje voldoende drinkt voor haar groei. Groetjes eveline
Dankje voor je reactie! Heb inmiddels speen maat 3 van avent fles er op zitten maar helaas helpt dit ook niet... Ze groeit goed merkte het cb ook op, maar baal er gewoon van dat ze uit sommige flessen maar 60 drinkt, ben gewoon bang dat ze te weinig vocht binnen krijgt.
Hoi, 600-700 ml is aan de lage kant maar ze krijgt daarmee nog wel voldoende vocht en voedingsstoffen binnen. Het belangrijkste is dat je dochter tevreden is en goed groeit. Zo te lezen is dat het geval. Groetjes Angelique
Bedankt voor je reactie! Ze is idd een erg tevreden baby dus denk ook dat ik me te druk maak. Ze groeit goed en ze eet de laatste dagen de flessen weer goed leeg Liefs