Pfff mijn hemel... Is dit weer zoon faaaaaaase rond de 11 maanden?! Ik word gestoord!!! Begrijp me niet verkeerd hoor mn ventje is altijd vrolijk, lacht se hele dag door en geeft me kusjes! Heerlijk kind dus! Maar snachts... Wat een monster is het dan Word zo ongeveer tussen de 2-5x wakker per nacht wn zet t op een janken... Niks is goed behalve een fles lauw water of bij papa en mma in bed... Ni gebruik ik dat laatste als allerlaatste redmiddel... Maar ik word er krankjorum van.... Ben dus de halve nacht in de weer met flesjes en troosten.. Soms komen er nog hele inslaapwieg scene's bij... Nu na 1,5/2 weken vind ik het echt niet leuk meer... De tranen stonden net in mn ogen na weer een uur naar het gejank te luisteren(uiterArd tussendoor geprobeerd te troosten waardoor ie alleen maar harder gaat huilen...) Had m een tuitbeker water gegeven.. Je raad het al, meneer was zeiknat dus net nog even omgekleed en nu slaapt ie als t goed is(klopt heeel hard af!) Nu kan dus eindelijk mijn nacht gaan beginnen.. Met ongeveer 6 uur slaap en 3x wakker worden en mn bed weer uit.. Vertel me aub dt dit een faaaase is en dat het geen maaaaaanden duurt Begin nu echt heeeel moe te worden
Hier komt ze gewoon bij mij in bed als haar eigen bed niet meer gaat, zo krijgen we allebei meer rust dan als we maar blijven lopen met speentjes enzo.
Mijn zoontje is 9 maanden en doet precies hetzelfde, fijn he. Precies wat jij beschrijft s'nachts wakker worden en huilen, alleen te troosten met een fles. Soms ligt meneertje ook klaar wakker hele verhalen op te hangen, hartstikke leuk maar niet om 03.00 uur s'nachts. Hier duurt het al een aantal weken en ik ben ook bekaf. Hopelijk is het een fase... In bed nemen is hier geen optie, hij wurmt zich dan door het hele bed heen of begint mij lekker in m'n gezicht te krabben of aan m'n haren te trekken waardoor niemand een oog dicht doet. My god laten we hopen dat het een faaaaase is!!! Sterkte meid, ik heb wel een beetje een idee hoe je je voelt, helaas!
Helpt het misschien om hem voor zijn laatste voeding lekker in badje te doen? Mijn zoontje slaapt (nog) wel door, maar als hij niet lekker is gaat hij 's nachts ook huilen. Een badje werkt dan heel kalmerend en na wat knuffelen en zachtjes zingen gaat hij lekker slapen. Succes
Hier lijken we zo'n fase net te hebben gehad. Ieder uur wakker...Nam hem wel in bed, maar hij gaat dan ook nog niet mijn hele bed door... Hopelijk snel beter voor jullie!
Ja hier ook. Moest ze overigens ook aan wennen hoor, ze sliep niet gelijk. Maar inmiddels, zodra ze bij ons ligt slaapt ze door. En wij dus ook. Gebeurt nu minder vaak dan paar weken terug, zal dus vast een fase zijn.
Het is een fase meid, L heeft dit ook gehad. Maar geef er aan toe. Zo slapen jullie beide eerder. Lemmy gaf ik een flesje warme melk, hield hem na het flesje ff lekker een kwartiertje 20 min tegen mij aan en daarna sliep hij weer (door), de ene keer tot de volgende ochtend de andere keer voor 3 uurtjes en dan kreeg hij gewoon weer een flesje met een beetje melk. Meid over 20 jaar ligt dat kleine lijfje niet meer zo warm, vertrouwd en zonder enige angst tegen je aan. Tegen de tijd dat hij haren op zijn wangen krijgt denk je oooooh waar zijn die nachten dat je in al je puurheid tegen mij aan kroop en je kleine handjes in mijn nek legde. Hoe zwaar het ook is...
De mijne wil geneens bij mij in bed en gillen dat tie doet pfffffffffff soms als ik hem al hoor rond half 5 (dan wil die graag opstaan) begin ik al te janken hahaha
Ik geef hem die fles ook wel... Maar dat wil niet zeggen dat het niet vermoeiend is haha En in ons bed heb ik echt liever niet... Ten eerste slaap ik echt kl*te, gaat hij mn ogen enzo eruit prikken haha En ik heb geen hoofdeinde zeg maar.. Althans ik lig wel ergens met mn hoofd maar als hij dus naar boven zou schuiven valt ie eruit... Hmm badje is geen succes meer.. Ik douche altijd.. En hij wil altijd staan dus dan staat ie in bad tot zn enkels in t water
Hier gebeurde het ook maar heb ontdekt dat als ik mijn gezicht niet laat zien dat hij ook vaak snel weer gaat slapen. Ga ik er naartoe voor tut of flesje dan kan ik de deur niet meer uitlopen of hij begint te krijsen. Als ik hem even zijn gang laat gaan dan gaat hij eigenlijk vaak binnen 2 minuten weer slapen. Het is nu heel erg mama tijd en ik word ook de hele dag gevolgd en kan niet weggaan. Mijn gezicht in de nacht laten zien is dus brullen als ik weer wegga. Niet laten zien werkt nu beter dan wel laten zien (terwijl ik altijd even naar hem toe ben gegaan voor tutje en hij ook altijd weer ging slapen maar nu even niet dus).
@ sofietje hier dus ook krijsen als ik wegloop... Alleen laten liggen voor ik er heen ga heeft ook niet zoveel nut, want hij gaat toch huilen... Alleen nog erger als ik daarna weer wegloop.. Dus ik moet er wel naar toe..
Herkenbaar helaas. Het goede nieuws is: het gaat weer over Sterkte meid, ik weet precies hoe je je voelt.
Hier gaat hij ook wel huilen maar niet zo hard en veel korten dan als ik er naartoe ga en weer wegga. Als ik wegga dan brult hij hard mama en heel zielig waardoor ik echt niet meer weg kan en als ik hem laat liggen dan huilt hij even maar lang niet zo hard en zielig als ik dus wegga. En hij stopt na 2 minuten met huilen als ik hem even zijn gang laat gaan.
Hup in jouw bed! Slaap je altijd nog meer dan als je tig keer je bed uit moet en echt wakker moet worden om te troosten enzo. Hier liggen ze vaak tegen een uur of 5 samen bij me in bed....gezellig, beeb ene kant, peuter andere kant.. ligt niet lekker, maar ik kan in elk geval wat slaap pakken. Vannacht was de oudste al rond 300 bij ons, ik was te moe om hem nog even terug te brengen. Dus hebben we met zijn drieen gelegen. Beeb slaapt in zijn ledikantje naast mijn bed. Die komt ook vaak bij me liggen , vannacht niet, kwam wel uit want de oudste die klimt op me, ligt te wiebelen, zit aan mijn haar enz enz..maar we hebben wel tot half 8 geslapen tussen de bedrijven door
Vanmorgen heeft ie wel even bij ona gelegen nog.. Hij was om 6.15 al wakker.. Vond ik een beeetje vroeg haha Al is ie trouwens vannacht niet meer wakker geweest! heeerlijk! Ik hoop maar dt t snel over is!
Het is een faaaaase, die maaaaaanden kan duren! Mijn dochter deed dit ook rond de 10 maanden, uren was ze wakker, huilen huilen, ze wou alleen maar op schoot. Ik was toen nog in de veronderstelling "een kindje hoort misschien wel in zn eigen kamer want iedereen zegt dat" en heb het een paar weken geprobeerd, haar troosten op schoot en dan weer in dr eigen bed te leggen. Na weken van gebroken slaap en dan om 6 uur weer mn bed uit om te werken ( Terwijl ze meestal van 1-5 wakker was! ) was ik het zo beu, hebben we een cosleeper gemaakt, en sliep ze naast me. Geen gebroken nacht meer gehad. Pick your battles; nachelijk gedoe, of lekker slapen?
Deze link heb ik gevonden en misschien hebben jullie er iets aan! âs Nachts wakker worden - Slaapproblemen en oplossingen - Slaapbabyslaap.nl Slaapsurvivalgids 6 tot en met 12 maanden -Slaapsurvivalgids - Slaapbabyslaap.nl