Welke kleding pavlik bandage?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Dochter krijgt de pavlik.. Kan ze al haar broekjes, jurkjes, wijde vestjes nog wel aan? Of enkel longsleeve en legging of maillot?

2. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ligt er een beetje aan hoe hoog ze de beentjes omhoog doen en hoe oud je dochtertje is. Onze jongste was 7 maanden toen ze de pavlik kreeg en heeft toen veel leggings en maillots gedragen. Vooral omdat ze vlot met dat ding ging buikschuiven en proberen te kruipen. Was geen succes met een rokje of jurkje, en dat zat gewoon handig niet met dat ding om. Wijdvallend vestje kan best, doe je de pavlik over het t-shirtje of zo en daar het vest overheen.

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Ok, dat kan dus ook! Ze is vier mnd als ze m krijgt

4. Isamamma

Isamamma Lid

20 jun 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje droeg ook veel maillots en in de zomer legginkjes, met inderdaad een shirtje of een wijdvallend jurkje. Ik deed ook wel soms een maat groter en dat viel dan mooi over heupjes. Altijd prima gegaan! Suc6!

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zag laatst een kindje met een harem broek met zo' pavlik! Echt handig!

6. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is even wennen maar die pavlik houdt ze niet tegen in ontwikkeling. Mirte stond afgelopen zomer gewoon in de box met een gipsbroek om. Voordeel van met 4 maanden zo'n ding dat ze bij het omrollen en dergelijke eigenlijk niet beter weten dat ze 'm om hebben

Deel Deze Pagina