ze kan alleen maar een poepluier krijgen als ze geholpen word met de thermometer.(maar dat lukt nu ook niet) ze ligt soms uren lang te persen en er komt niets. ik gebruik het ook maar een paar dagen om haar darmen even op gang te brengen. de dokter heeft namelijk geluisterd op haar buik en er zat wel wat vast of zoiets. voor krampen na de tijd heb ik infacol gehaald.
@shenoby: dan zou ik helemaal eens langs een osteopaat gaan: die kan namelijk ook de darmpjes weer aan het werk krijgen, en dan pakken ze het zonder chemische zooi op... Ik heb het aan het eind van m'n zwangerschap namelijk ook gebruikt, (ik kon maar eens in de 5 dagen ), maar het is echt zooi hoor! Loop nu zelf ook nog even bij de osteopaat vanwege mijn bekken, en dat bleek hem bij mij te zitten in de banden enzo. OP de een of andere manier kwam dat doordat mijn organen, (waaronder mijn darmen) nog helemaal van slag waren van de zwangerschap, (alles heeft nogal in de verdrukking gezeten: Thirza was nogal groot en mijn buik nogal klein). Nu de osteopaat het behandelt, begint het eindelijk op orde te komen: de pijn in m'n bekken neemt af, maar ook m'n darmen beginnen eindelijk weer normaal te doen. Dat gebeurde destijds door de lactulose niet, (ook nog een tijdje na de bevalling doorgebruikt).
Ik zou ook naar de osteopaat gaan. Thomas had ook zo erg last van krampjes en moeilijk poepen (met thermometer helpen). Gingen eigenlijk zonder reden naar osteopaat onze yogalerares had gezegd dat dat altijd goed was voor elke baby. Maar na 1 behandeling was Thomas van zijn krampjes af! Na drie behandelingen waren zowel Julian als Thomas verlost van hun voorkeurshouding. Ik hoop dat je kleine baad heeft bij die laxering, maar zou daarnaast even goed naar de osteopaat gaan al heeft de kleine nergens meer last van.
Is ze toevallig te laat geboren? 2 weken ofzo? Dan kan het natuurlijk ook nog het 5 weken sprongetje zijn. Die was hier ook 2 dagen lang heel heftig! De andere sprongetjes gingen veel makkelijker. En inderdaad een osteopaat kan wonderen doen!