Even een vraagje voor nu eigenlijk,mijn dochter hoest als een gek boven in bed .ik heb geen hoestdrank meer wat kan ik voor nu t beste doen ? Ieman een idee
Flesje sap geven om de keel wat te smeren. Als ze slapen wordt de keel droog en kan hoesten pijnlijk worden of gaan irriteren waardoor ze meer hoesten. Beetje sap werkt hier altijd wel
T was geen succes , totaal overstuur heb ze even bij mij in bed om te kalmeren . Ik denk dat er meer aan de hand is en last heeft van de oortjes dan doet ze ook zo
Zo ze ligt weer in bed , wilde ze eigenlijk bij me houden , zoooo schattig .hopen dat ze lekker slaapt
Een zetpilletje schijnt de hoestprikkel te kunnen onderdrukken en luuf smeren wil ook nog wel eens werken
Luuf heb ik nog wel en thee en zetpillen ook , ik wacht even af hoe t nu gaat ze ligt. Weer in bed . Bedankt voor de tips !!
vanavond weer drama , kom thuis van me werk en ze ligt al vanaf 19.00 huilen . ik heb ze een paracetamol gegeven . ik snap ook niet dat die mannen dat niet zien he . hij zij vanmiddag was er niks aan de hand , dus ik uitgelegd dat t miss overdag minder kan zijn en dat ze er savonds miss meer last van heeft , dat heb ik ook wel es . maar hij vond van niet. best jammer eigenlijk wnt ik kom nu tuis van me werk van 13.00 tot 22.00 en ik kan er steeds uit nu en meneer gaat lekker slapen , best frustrerend
ik zit te denken om de ha even te bellen . steeds als ze hoest dan begint ze te huilen , zou ze miss pijn hebben ?? wat zouden jullie doen ?? is t niet te snel na 2 dagen om dan hal te bellen , gister na de pcm deed ze t wel goed dus ze heeft duidelijk ergens last van
Als het voor jouw gevoel niet goed zit, moet je gewoon even bellen! Desnoods overleg je even met de assistente, dan kan zij wel inschatten of het nuttig is om langs te komen succes met je meisje!
klopt, de vorige keer dat onze zoon heel erg verkouden was, hebben we ook gewoon de huisarts gebeld. We hebben overlegd met de assistente en die kon goed inschatten wat er aan de hand was. Ze kon ook een beetje vertellen hoe lang het nog ongeveer zou gaan duren en wanneer we meer moesten bellen (dus wanneer het over zou moeten zijn).
gm allemaal zie nu de berichten pas . voor me dochtertje had ik gebeld en moest gewoon een drankje halen enzv , vanacht heeft ze goed geslapen heb ze pcm gegeven voor ze naar bed ging . alleen heb ik zelf de helenacht wakker gelegen met een vette keel ontsteking en maagpijn van de pijnstillers , dadelijk meteen de dokter weer bellen
fijn, bij jullie heerst er dus ook iets in huis, hier ook hoor! Zoonlief, manlief en ik wisselen elkaar af met verkoudheid, hoesten, keelpijn, etc. etc....
heb niks gekregen , moet ibrobufen of zoiets nemen , maar daar krijg ik maagpijn van, dus maag tabletten gekregn
is het hoesten vanuit de longen of vanuit de keel? Hier mag ze even op een keelsnoepje of dropje sabbelen. Maar ze is ook al wat ouder. Ook zet ik wel eens een bak gekookt water op haar kamer. Die stoom maakt het allemaal wat vochtiger. Dat helpt hier heel goed.