Dochter 4,5 maanden wordt constant wakker...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Arja, Nov 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Zoals de titel al aangeeft wordt mijn dochter constant en overal van wakker. Sliep ze eerst nog zo vast als een huis 's avonds en moest ik haar wakker maken voor de late fles, nu wordt ze als ik de trap op loop al wakker. Ook wordt ze spontaan vaak wakker (tijdens alle slaapjes) en huilt ze om haar speentje. Ze slaapt normaal 3 x overdag ca. 1,5 tot 2 uur per keer en van zeven uur 's avonds tot half negen 's ochtends. Vannacht heb ik echt ieder uur gezien en soms nog wel een paar keer snel achter elkaar. Zijn dit periodes dat baby's ineens licht slapen, heeft het met sprongetjes te maken of iets anders? Ik hoor graag jullie ervaringen.

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Oh ik lees ff mee. Mijn zoontje heeft sinds een week of 2 dat hij snachts echt om het half uur tot een uur echt hard huilt om zn speentje. Hij is niet wakker, heeft ook echt zn oogjes dicht maar brult alsof de wereld vergaat. Als ik zo lees dat jou dochtertje het ook heeft en ze zijn even oud heb ik goede hoop dat het een periode/sprong is hihihihi. Hoop dat iemand een tip heeft want dit hou ik niet lang meer vol pppfffff

3. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Ja mijn dochter 'brult' ook met haar oogjes dicht. Ze wil ook echt wel slapen, want zodra die speen erin gaat dan draait ze met een ruk haar hoofdje naar links en dat is haar teken van ik ga slapen ik ben moe. Hoop dat er nog wat reacties komen.
    Vannacht kwam ze overigens maar een keer of vier.

4. jel26

jel26 Lid

Aug 31, 2008
    99
    0
    0
    he Arja,
    hier hetzelfde!
    Mats en Nova schelen ook bijna niks, dus wie weet is het de leeftijd. Ben nu maar begonnen die speen afbouwen, want tien x die speen erin doen is ook niet echt mijn hobby;).
    groetjes, Marielle

5. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    hier ook 4,5 maand en 's nachts slapend huilen om de speen!

6. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    hier gaat het ook zo sinds een week of twee, ben benieuwd wie de gouden tip heeft....

7. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0

Hey Marielle, tijd niet gezien joh. Alles goed verder met Mats? Behalve dan dat gedoe met die speen :D. Waardeloos he, aldoor er uit 's nachts. Ik ben nu bezig haar duimpje te promoten, maar ze pakt hem nog niet echt. Hopenlijk komt het nog. Groetjes Arja

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wat typisch.. Julie huilt sinds een week of twee ook in haar slaap. Voorheen sliep ze altijd als een roosje! Nu is een stuk onrustiger, en kan ook echt snikken, maar heeft haar oogjes dan dicht.

Ze zit nu wel middenin haar 19-weken-sprongetje. Of zeg maar rustig SPRONG. Het is huilen, huilen, huilen, slecht drinken en slecht slapen. Ik vind het echt een pittig sprongetje, zeker omdat het al zo'n tijd heel makkelijk met haar ging. Aan het einde van zo'n dag ben ik echt kapot!

9. jel26

jel26 Lid

Aug 31, 2008
    99
    0
    0
    he Arja,
    idd een tijd geleden!
    hier gaat het gelukkig wat beter.
    zijn al een tijd aan het tobben met Mats zijn voeding (hij dronk veel te weinig) en slapen overdag (veels te korte slaapjes).
    gelukkig drinkt hij sinds we over zijn gestapt op Pepti voeding ineens als een tierelier! nu maar hopen dat het slapen ook wat beter gaat. speentje afleren gaat tot nu toe vrij aardig trouwens. vannacht is hij 1x voor een voeding gekomen en 1x voor een speen! wie weet gaat ie ooit nog is doorslapen! haha.

Share This Page