Zijn die nu echt leuk? Of zijn de extra's (spelletjes, muziek) leuk voor even en is de lol er snel vanaf? Dochter is constant met onze camera in de weer, dus willen er een voor haar verjaardag geven, maar gaan we dan voor een gewone (goedkopere) camera of voor de Kidizoom?
We hebben er toen 1 via marktplaats 'goedkoop' kunnen kopen. Ze maken zulke slechte foto's. Foto's maken is wel leuk maar dan denk ik voor een nog goedkoper bedrag kun je ze een tweedehands of goedkope echte camera geven die wel mooie foto's maakt. Ik vind ze veel te duur nieuw. Tweedehands was het te doen maar voor wat je ervoor krijgt eigenlijk nog te duur. Ding is al snel weer verkocht hier.
Hmmm daar was ik al een beetje bang voor. Vind ze idd erg duur, hebben een ipad dus voor de spelletjes hoeven we het niet te doen... Benieuwd naar meer ervaringen!
Mijn zoontje is er wel gek mee. Hij is voornamelijk bezig met foto's maken en de foto's bewerken, de spelletjes boeien hem (nog) niet zo. Kwaliteit van de foto's is niet superdenderend, maar voor op het schermpje of een normaal fotoformaat prima ;je moet ze niet kop je tv gaan bekijken...
Hier ook via Marktplaats. 15,- voor betaald. Dat is het zeker wel waard. Mijn dochter maakt vooral ook foto's en bewerkt ze dan. De spelletjes doet ze niet. Er staat wel muziek op, dat vindt ze ook wel leuk. De nieuwprijs vind ik het niet waard.
Hier 1 op de oranjemarkt op de kop getikt voor 3 euro. Zgan Dochter is er helemaal weg van. Loopt overal foto's te maken. Dit is ook het enigstr wat ze leuk vind. De andere functies, gebruikt ze niet. Nieuw had ze hem iig niet gekregen. Dat vond ik het geld niet waard.