Zes weken terug is ze begonnen met waterpokken, hier was ze echt heel heel ziek van.. Maar ze wilden haar niet zien. Hierna begon het kwakkelen, weinig eten en drinken. Twee weken daarna kreeg ze hoge koorts, na drie dagen naar de Hap geweest, kuur dit hielp niet. Kort daarna is ze opgenomen in het ziekenhuis. (heel verhaal, maar het was wel even spannend). Gelukkig een dikke week later weer thuis. Helaas lag ze de volgende dag alweer twee dagen in het ziekenhuis. Nu is ze een kleine week thuis, ze drinkt amper, eet bijna niks. Ze is in en in bleek af en toe nog koorts. Plast minimaal. Valt enorm af. Er blijft niks van over zo. Ik heb afgelopen dagen al veel artsen gezien!! Maar het lijkt wel of ze mij niet serieus nemen. Nu is er bloedgeprikt en urine word nu onderzocht. Maar vandaag nog geen uitslag. Ze zit nu op de bank, doet niks. Normaal is ze heeeeel druk, kletsen stuiteren. Jullie kunnen hier niks mee, maar ik wilde het even kwijt Mijn meisje is 2.5 jaar.
Oh bah wat naar dat ze zo steeds ziek is. Snap dat het je niet lekker zit. Hopelijk komen de uitslagen van het bloed + urine snel en weet je wat meer. Beterschap!