Sinds vorige week vrijdag begonnen met diaree. Zaterdag minder eten, zondag niks meer eten dus opname in ziekenhuis. Ors infuus gehad en ze wilde wel weer zelf eten. Maandag dus gelukkig weer naar huis, dacht dat ik het ergste wel gehad zou hebben. In feite is dat ook wel zo want ze is niet meer achteruit gegaan. Maar nog steeds overgeven af en toe, dunne luiers, slecht eten, slecht slapen en heel veel huilen / jengelen. Ik vind het zo zielig voor dr en kan haar gewoon nergens mee helpen, voel me moedeloos. Zit zelf dus ook al een week binnen opgesloten. Moest het gewoon even van me afschrijven
Onze oudste is nu weer beter maar heeft het ook flink te pakken gehad. Eerste keer overgeven op maandagavond, laatste keer zondagavond maar wel vanaf die vrijdag ook waterdunne diarree erbij. Diarree heeft tot dinsdag geduurd. Dus echt meer dan een week overgeven en/of diarree. Flink afgevallen en dus nog 2 dagen thuis gebleven om bij te komen. Inmiddels eet hij weer als een bootwerker, echt niet normaal!
Hier duurde het 2 weken voordat onze dochter (7 maanden toen) weer normaal begon te eten en te drinken. Sterkte, het is een heftig virus!
Bij diarree en buikgriep heeft onze zoon veel baat bij Tasectan Een zakje om de dag door de yoghurt is genoeg.
Hier ook sinds woensdag. Al naar huisartsenpost geweest. Vandaag weer huisarts. En zie hem alleen maar minder drinken en meer diarree luiers hebben. Heeft gelukkig geen koorts meer. Maar vertrouw het niet. Ga morgen denk maar weer huisartsenpost bellen. Vind zo zielig voor het mannetje
Hier geen buik, maar gewone griep. We zijn er al ruim twee weken om beurten allemaal mee bezig, hoge koorts, rillerig, spierpijn, keelpijn, hoofdpijn. Bah, ben al die stomme virussen zo beu! Voor ons was dit qua virussen de slechtste winter ooit. Denk dat er meer weken zijn geweest dat er tenminste één persoon ziek was dan dat we allemaal gezond waren. Beterschap voor je kindje!
Bedankt! Ik ga het straks meteen halen. Ze eet en drinkt alleen heel slecht dus hoop dat ik het dr in krijg
Gisteren meteen gehaald samen met een middeltje van VSM. Vandaag maar 1 diaree luier gehad en lang niet meer zo waterig als de voorgaande week. Duizendmaal dank voor de tip.
Goed he?! Morgen weer een zakje en dan even wachten of dat genoeg is. Fijn dat het bij jullie dochtertje ook helpt!
Ik ga het ook laten halen vanmiddag. Dacht vanmorgen yes het is minder want hij heeft weer meer eetlust. Nou kwam net boven omdat ie wakker was geworden en rook het al. Tot zn nek toe gewoon. Door alles heen. Zo zielig gewoon. Veel huilen (normaal alleen als er iets is). Heeft ons ook al aangestoken. Maar ik krijg er op het moment niet meer in als zn flesje melk. hoe zou ik dit het beste kunnen toedienen dan?