dag allemaal, mijn dochter is sinds dinsdag ziek, buikgriep. ze begon met overgeven en diarree, en ben toch maar ff naar de HA geweest, die zei dat ik het ff een dagje moest aankijken. woensdag was er nog niks vebeterd en werdt ze ook wat suffig, plus dat ze 39.5 had.. dus weer bij de HA. die heeft me doorgstuurd naar het ziekenhuis, waar ze een nachtje moest blijven. in het zkh alleen maar ors gekregen, wat ze gelukig binnenhield en de koorts zakte ook weer af, dus donderdag weer naar huis.. maar nu drinkt ze dus wel goed, alleen is ze vandaag nog steeds aan de diaree.. echt waterdun en vandaag wel 6 keer een spuitluier gehad!! plasluiers zijn ook moeilijk te vinden, maar miss ook niet goed tezien omdat het miss wel bij de diarree inzit.. zijn er meer meiden met deze ervaring, zoja wat hebben jullie eraan gedaan en hoelang bleef de diaree aanhouden? maak me best wel zorgen namelijk en ga sowieso de HA morgen ff weer bellen...
Als eerste, ze doen er niks aan, omdat er niks te geven is bij die kleintjes. Mijn zoontje heeft, hou je vast, 18 dagen spuitluiers gehad. At nog maar minimaal. Elk flesje maar 80-120ml. Dat was net genoeg om niet uit te drogen, maar te weinig om niet aan te komen. Gaf hem de fles en aan de onderkant spoot het letterlijk zijn broek uit. Na 17 dagen, menig huisartstbezoek en zh bezoek, was ik het helemaal beu. Ik heb heel boos de huisarts gebeld en gezegd dat het genoeg was. Haar antwoord was: mevrouw, als er iets op de markt was, tegen diarree bij kleintjes,had ik het u allang voorgeschreven. Aangezien hij nog minimaal vocht binnenkrijgt,kan ik hem ook niet laten opnemen. Hij was 350gr afgevallen. Ze doen er pas iets aan als hij 10% afgevallen was. Als je kindje weer koorts krijgt en weer gaat spugen dan zou ik nog eenkeer aan de bel trekken. Veel succes in ieder geval. Hopelijk is ze er snel vanaf.