Bekijk bijlage 378478 Dit heb ik gemaakt voor de juf en haar stagiaires. In het hart van de bloem voor de juf had ik de tekst staan. In het bloempotje zit een chocolade muffin en als stengel heb ik een rol smarties gedaan. Ik zou nog een zakje zaadjes van vergeet mij nietjes er aan doen maar kon ik niet vinden. De bloempotjes versieren met verf door dochter zelf.
Een zelfgemaakte slinger met HOERA op de vlaggetjes van stof voor in de klas, voor als er iemand jarig is. Voor de juffen een pot met ingrediënten om koekjes te bakken (in een weckpot: suiker, bloem, bakpoeder, chocola etc. Met een kaartje eraan welke "natte" ingrediënten erbij moesten....(melk,eieren e.d.) +receptje... Vonden ze heel leuk,en hadden ze nog nooit gehad!
Ik ben ook op zoek naar ideeën, dochterlief gaat in april over naar een andere vestiging van het kdv. Op de 'baby vestiging' komen onze kids dan dus niet meer. Die juffen wil ik ook graag bedanken. En in sept wordt zoonlief 4 jr en gaat dan dus naar school. Voor dat moment heb ik wel al wel wat ideeën: - knijpfruitje met de tekst 'ik knijp er tussenuit', - of iets met parapluutjes en de tekst 'aju paraplu', - of een muisje met 'ik piep er tussenuit', - of een handje van Teun met de tekst 'ik zwaai af'. Iets in die trant. Voor de juffen dan een kleinigheidje als bedankje voor alle goede zorgen. Ik denk aan een zelf gemaakte kaart met een lieve tekst.
Ik kan het lezen ja heb een screenshotje gemaakt op mn telefoon en kan hem net genoeg uitvergroten bedankt!
Bij het afscheid op het kdv heeft de oudste de kinderen getrakteerd op een knijpfruitje met de tekst ik knijp ertussen uit! Voor de juffen had ik dit laten maken: Merci met persoonlijke foto / tekst - Ik ga trakteren, Traktatie, Traktaties, Kindertraktatie, Kindertraktaties, Verjaardag, kinderfeestje Met de tekst: Bedankt voor alle fijne dingen, knutselen, dansen en zingen. Ik hoefde me hier nooit te vervelen, ik kon hier altijd lekker spelen. Maar nu is het tijd om te gaan, en op eigen beentjes te staan. Bedankt voor de geweldige tijd, dat wilde ik gewoon even kwijt.....