Wat een fantastische dag! Ik ga dit ook volgende week doen. Zeker. We kunnen echt wel positieve energie gebruiken!
Ja, het lijkt me leuk om dit 1-2x per jaar te doen. Ze vroeg vanochtend meteen al wanneer ze weer 'baas' mag zijn . En als mijn jongste dochter zo oud is, geldt dat natuurlijk ook voor haar.
Wat een fantastische dag! Klinkt ontzettend leuken heeft ze ook leuke keuzes gemaakt. (Snoepen mag best een keer meer zijn als je baas bent hahah) Ik ga het zeker onthoude en wanneer hij iets ouder is gaan wij dat ook doen. Klinkt fantastisch en hoop eem zo'n goede dag te hebben. Mooi omschreven!
Jouw dag was absoluut geslaagd als ik het zo lees. Leuk hoor! Wat een leuk idee Maar dan voor mezelf. Ik zou ook wel eens willen weten hoe het is om 1 dag alles voor het zeggen te hebben in mijn eigen huis... Maar zonder dollen, ik ga het eens proberen. Kijken hoe zelfstandig hij nu is en of hij zich erg gaat afzetten tegen onze regels. Hoewel dat niet helemaal goed te bepalen is vanuit de Efteling. Dat worden 100 rondjes in Monsieur Cannibale
Wat een leuk idee. Ik ben binnenkort een weekend alleen met mijn jongste zoon thuis en denk dat ik dan ook een dagje hem de baas maak.