heeft iemand ervaring met een babboe city met twee bankjes? ik denk erover om een tweede bankje erin te plaatsen. eigenlijk voor incidenteel vervoer (nichtjes vriendinnetjes). nu vind ik de bak niet eens heel groot... kunnen ze (leeftijd 3-6jr) nog fijn zitten als er twee bankjes in staan? en kan je dat bankje er evt makkelijk in en uit halen?
Tot onze Babboe City gestolen werd met veel plezier gebruikt met 2 bankjes erin. Ging prima. Geregeld met 4 kindjes (of 3 en een boodschappentas/berg rugzakken) rondgefietst. Nooit geprobeerd het bankje eruit te halen, maar lijkt me niet zo ingewikkeld.
wat rot voor je!!! niet verzekerd? wat zal je hem missen. bedankt voor je antwoord, daar kan ik wat mee
Kan je dan niet een opklapbaar bankje erin laten maken? Ik heb een Troy met bankjes. Passen makkelijk 4 kindjes in van 4/5 jaar
Wij hebben een Babboe city (oud vierkant model) met twee bankjes erin (naar elkaar toe kijkend). Het tweede bankje is opklapbaar. Ik neem idd heel makkelijk zo vriendjes mee en is voorlopig qua leeftijd/afmetingen goed te doen hoor!