Echt smalle broeken voor een jongen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Janneke00, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wat zijn nu echt hele smalle broeken voor een jongetje. Mijn zoontje heeft qua lengte nu maat 104 nodig, maar is echt een spriet. Hij draagt onderbroeken maat 86/92. Je snapt dus dat alle broeken te breed zijn en van zijn billen zakken. Dus al die rijgsnoeren worden op standje 5/6 aan beide kanten gezet, maar dan krijg je zo een clownskont.... Ziet er niet uit...

Dus mijn vraag: welke merken en welke pasvormen zijn nu echt smal.
    Sommige slimfit is namelijk nog steeds te breed... Ik ben benieuwd naar jullie advies!

2. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Hier ook een exemplaar met onderbroeken 86/92 en broeken 104. Wat hem goed past zijn de xs broeken van c&a 14,95 per stuk, maar dat zijn alleen spijkerbroeken. Gekleurde broeken past hij in de 110 van zijn zus van de h&m, meisjesbroeken slimfit dus.

Verder nog niks geschikts gevonden. Al name iT gepast, die ook smal moeten zijn, maar nog steeds te breed ( en ik heb er 2 voor bij de c&a), Zara, hema h&m jongens, v&d, shoeby ( shirts zitten wel mooi, maar broeken zijn te wijd), jola.

Ik vind het elke keer weer drama, want eigenlijk zit een broek pas fatsoenlijk als het een hoogwatermodel is geworden en dan kan nog het elastiek zeer strak.

3. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

vingino en tumble and dry valt heel smal maar daar moet je het budget voor hebben. De WE heeft ook een aantal smalle broeken maar soms zijn daar de smalste nog te breed.
    noppies valt ook smal.
    c en a heeft idd een xs lijn.

Hier ook altijd aan het zoeken naar de juiste broek ben er wel achter dat het niet perse 1 merk hoeft te zijn.
    ik heb twee jongens die smal zijn en het is echt zoeken naar de juiste broek en die ook nog betaalbaar is.

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Die van de we zijn idd nog te breed ;)

Budget vind ik niet heel belangrijk. Als hij er maar fatsoenlijk bijloopt. Dat vind ik belangrijker!

Ik zal eens kijken bij c&a.

Vallen Vingino en tumble en dry dan echt smal. Want name it smalfit is bijvoorbeeld al vaak te breed.

Ik heb nu idd een broek van noppies gehaald. Dat was er een van een soort joggingstof, maar dan van spijkerbroek. Die valt echt goed!

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Tumble 'n Dry is echt geluk hebben met een mooi, skinny model zonder plofkont. Ik heb nu twee broeken daarvan, een valt echt super mooi, maar is niet de huidige collectie. En eentje is wel huidig, maar is een wijder model. Meer cargo, dus die mag breder vallen, maar het misstaat niet bij deze (Ebram Boys Mid PA - Full T150751700 Boys Mid-PA TND online store).

Verder winkel ik tegenwoordig bij de meiden :). Laatst bij de WE twee heel mooi vallende modelletjes gekocht. Een super skinny en een skinny jog denim (heerlijk zacht!).

Deze: MEISJES SKINNY FIT JOG DENIM | 78718548 - WE Fashion

En deze: MEISJES SUPER SKINNY FIT JEANS | 78943629 - WE Fashion

Enige is dat ze een roze knoopje hebben aan de achterkant, maar dat kan je eraf schuren. De zwarte heeft ook een klein roze stiksel aan de achterkant, maar daar valt een shirt overheen.

Verder heb ik een broek van de Shoeby, meisjesafdeling. Dit model: PARIS DENIM JILLY - Jilly - Jeans - Meisjes - Kinderen - Shoeby maar dan in een donkere wassing. Staat eigenlijk ook wel heel stoer :).

Dus.. Echt, echt, echt smalle jongensbroeken zijn niet te vinden. Niet voor mijn spillenpoot in ieder geval ;). (Hij is 95 cm en 11 kilo, maar heel weinig spieren in zijn benen, dus die zijn echt heel dun, draagt nu 92).

Ik zal met mijn mobiel nog een paar foto's toevoegen van de broeken. Ze staan echt wel leuk en je ziet niet dat het meisjesbroeken zijn.

6. Koon

Koon Niet meer actief

Name it heeft ook skinny fit.
    Die zijn echt een stuk smaller dan de slim fit.

7. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Ik heb twee broeken van de vingino die zijn echt heel smal. hoef ze niet strak te trekken. mijn jongste is ook 95cm en 12 kilo. voor mijn oudste vind ik het wat lastiger want die is echt een ravot en daar leven broeken niet langer dan een paar weken dus daar koop ik geen hele dure broeken voor. heb de oude collectie van de WE voor hem en die moesten wel strakker maar zaten niet lelijk bij de kont. maar nu moet hij weer nieuwe hebben vanwege de maat is het weer zoeken ,want de nieuwe collectie zit dus niet goed.

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    De foto's :). De super skinny van de WE en de broek van Shoeby (beide dus meiden modellen). Tweede foto met slaaphaar en pyjama shirt :D

9. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Hmmm dat is misschien ook een optie, een meidenboek. Zijn die verder wel hetzelfde? Buiten misschien een roze knoop...

10. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Name iT heeft slim fit en xslim fit voor jongens voor meiden hebben ze ook nog xslim fit. Ook nog met knoopsgatelastiek. Voordeel van name iT is dat niet alleen de beenwijdte smal is maar ook de heup en taillewijdte. As woensdag is 20 procent korting op hele collectie

11. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet dat kleding van claasens heel smal valt, misschien hebben ze daar ook broeken die wel passen

12. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik ben voor m'n oudste op een gegeven moment een tijdje overgegaan op meisjesbroeken. Die vallen lekker smal. Ziet toch niemand, als het gewoon een simpel model is.
    En momenteel kopen we voor hem bij c&a z'n broeken.
    Echt een drama he!

13. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn broeken ook echt een drama!... Lengte heeft hij 110 nodig en ondergoed heeft hij 86/92.. Dus ook extra slim van Name it is nog te breed :p
    Ik heb vandaag toevallig een broekje van Tumble gekocht, en dat ziet er prima uit (ook niet als skinny, maar iig niet als "pofbroek" :D)
    Dries Boys Mid DNM - Pants T150771502M Boys Mid-DNM TND online store

Misschien moet ik ook eens bij meidenboeken gaan kijken ;)

14. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wat is het toch een ramp he om smalle broeken te kopen voor onze smalle jongens.

15. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Ja blijft lastig en persoonlijk vind ik 40 euro niet leuk aangezien hij op z'n knieën door de schoolaula vliegt.
    Meisjesbbroeken van zijn zus draagt hij ook regelmatig, die passen ook goed bij hem en dan ben ik voor een tientje klaar en die van de c@a passen ook goed. Alleen hebben ze daar maar een paar kleuren en ik vind gekleurde broeken ook leuk. Soms krijgt hij ook weleens broeken die passen, zo heeft hij er een van de hema en van mexx, maar ik vind nooit passende broeken.

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Een vriendin van mij koopt skinny spijkerbroeken bij de kruidvat. Ze zijn er niet altijd. Maar die zitten perfect! Bij hem zakt anders ook alles van zijn kont. Name It zit ook nog wel goed bij hem.

En dé uitvinding een dapper snapper om alles op zijn plek te houden :D

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier zijn de small fit broeken van sturdy, blue effect en dutch dream denim favoriet.

Hij heeft lengte 128 nodig, maar 98-104 past goed

18. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja, Dutch dream denim vergat ik idd, die valt erg lang dus kan je kleinere maat kopen en past hij dus beter :)

19. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Voor meisjes heeft retour hele smalle modelletjes. Misschien ook voor jongens?

20. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi Hoi,
    Bij mijn zoontje hetzelfde probleem. aar 104 lengte maar maat 98 taille en dan moet ik hem echt helemaal straktrekken de elastieken koord. Hij heeft eigenlijk 92 nodig maar das veel te korte lengte.
    Voor hem haal ik vingino broeken de slim fit en de Shoeby had laatst ook twee mooie smalle broeken. Verder kon ik ze niet vinden.

Deel Deze Pagina