maataanduiding van de difrax-fles vervaagd

Discussion in 'Flesvoeding' started by zonnetjes, Jan 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    dit is me nu al voor de 2e keer overkomen. ik heb contact gezocht met difrax, en zij gaven me door dat het een bekende klacht is en dat ik de fles (zonder bon) mag ruilen.

ik moet zeggen dat de service van difrax top is tot nu toe!
    heb nl eerder vragen over produkten gehad en ben prima geholpen, ben zelfs al een paar thuis opgebeld.

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    o dat is vervelend zeg!
    de service van difrax is inderdaad erg goed. bij mij was de ring van een fles gesmolten in de vaatwasser (oude vaatwasser :rolleyes: was op het verwarmingselement gevallen.).
    dus ik had gemaild waar ik een nieuwe ring kon kopen, kreeg ik er 2 :) thuisgestuurd. gratis

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ja idd, top service.

ik was hard op zoek naar een spenen tasje en die kon ik nergens vinden, had ik difrax een mail gestuurd dat ik daar naar op zoek was, kreeg ik 2 spenen-tasjes thuis gestuurd.

en bij de fles had ik de verkeerde speen (maat M) gekocht, dat gaatje was veel te groot voor sophie om te drinken. had ik dus gemaild, ze belde terug, want ik had een heel verhaal. ik had dus te grote speen gekocht, ze zou spenen toesturen. uiteindelijk heeft difrax 2x S-spenen (met gaatje) en 2x S-spenen (zonder gaatje, die ik dus zelf kan prikken) toegestuurd! toch gratis, nou die spenen kosten toch zeker 4 euro in de winkel.

4. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    goh, ik ben eigenlijk helemaal niet zo tevreden met de difrax fles. bij mij zitten er vaak nog luchtbellen in, meer zelfs als in de avent fles. misschien doe ik ook wel wat verkeerd hoor, en ik vind de maataanduiding ook heel raar, ik kannooit zien hoeveel amy nog de fles heb, de laagste aanduiding is 50 cc

5. ja dat laatste heb ik ook.. als ze minder dan 50cc laten staan is het niet te zien.. dan giet ik het over in een beker als ik het echt wil weten en dan pak ik een 10cc spuitje en dan zie ik op de cc nauwkeurig hoeveel erin zit. Maar dat heb ik maar 1 keer gedaan. Verder heb ik zoiets van, wat ze laat staan, laat ze staan.. dan maar niet. En ook hier vervaagd de inhoudaanduiding..

Ben je gewoon naar de winkel gegaan en heb je gezegd dat difrax zei dat je hem mocht ruilen? Of heb je je mailtje meegenomen?

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    in de dop van de fles staat een maataanduiding tot 40 ml. ofzo, ik weet niet of het handig is maar daar kun je ook mee kijken hoeveel er nog over is

7. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    oja? goh dat is me nog nooit opgevallen. en die luchtbelletjes dan? weet iemand hoe dat komt of draai ik de dop er dan niet strak genoeg op?

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    als alleen de bodem-dop nog maar gevuld is met melk ben ik al wel tevreden, soms verschoon ik de luier dan eerst en probeer het dan nog eens met opnieuw warme melk en dat wil ze dan wel

9. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    volgens mij komen die luchtbelletjes als het ventiel niet goed werkt.dan moet je even met een sate prikker of zo iets dergerlijks het ventiel doorprikken, vaak doet hij het dan wel

succes!

Share This Page